تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد

18 May 2021 - 14:02
Spider-Man: No Way Home

جیکوب باتالون یکی از بازیگران فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» اخیراً تصاویر جدیدی را از پشت صحنه آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

علی‌رغم شایعه‌های بسیاری که در رابطه با این فیلم به گوش می‌رسد، هنوز هم اطلاعات خاصی از این فیلم مورد انتظار دنیای سینمایی مارول و سونی در دسترس نیست. بازیگر نقش ند یعنی جیکوب باتالون (Jacob Batalon) به‌تازگی تصاویر جدیدی را از پشت صحنه ساخت این فیلم که به نظر می‌رسد بخشی از آن در دبیرستان علوم و فناوری Midtown جریان دارد، در صفحه‌ خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که پیتر پارکر در مقطعی از این فیلم در این مدرسه کتک خواهد کرد. مدرسه Midtown مکانی است که پیتر پارکر، ند و ام جی در آن درس می‌خوانند.

نقش کاراکترهای پیتر پارکر و ام جی را در این فیلم، به ترتیب تام هالند (Tom Holland) و زندیا کلمن (Zendaya Coleman‎) ایفا کرده‌اند.

تصاویری که جیکوب باتالون از خودش به همراه تام هالند در پشت صحنه این فیلم به اشتراک گذاشته، توسط زندیا کلمن گرفته شده است. او تنها سه تصویر را از پشت صحنه ساخت این فیلم در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. در اولین تصویر می‌توان تام هالند را با صورت زخمی‌اش در کنار جیکوب باتالون مشاهده کرد. در دومین تصویر نیز تام هالند در حالی که سویشرتی کلاه‌دار با لوگوی مدرسه‌اش را به تن دارد، در کنار جیکوب باتالون ایستاده است و سرانجام در آخرین تصویر نیز می‌توان این دو بازیگر را در حالی که لباس ورزشی بر تن دارند، در کنار یکدیگر مشاهده کرد.

با وجود این‌که هنوز طرح داستانی فیلم Spider-Man: No Way Home مشخص نشده ولی به نظر می‌رسد که با توجه به بازیگران انتخابی کمپانی مارول برای بازی در این فیلم، داستان قسمت سوم این فرنچایز بر روی عنصر مولتی‌ورس (چند جهانی) تمرکز داشته باشد. آلفرد مولینا (Alfred Molina) بازیگر نقش دکتر اختاپوس در دومین قسمت از سری فیلم‌های Spider-Man سم ریمی (Sam Raimi) در سال ۲۰۰۴، قرار است دوباره در همین نقش در فیلم Spider-Man: No Way Home به ایفای نقش بپردازد.

علاوه بر او، جیمی فاکس (Jamie Foxx) که نقش کاراکتر الکترو را در فیلم The Amazing Spider-Man 2 ایفا کرده نیز، قرار است دوباره در نقش همین کاراکتر در این فیلم حضور داشته باشد. به غیر از دو بازیگر، حضور بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در نقش کاراکتر دکتر استرنج نیز در این فیلم تائید شده است.

از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور خواهند داشت نیز می‌توان به مریسا تومی (Marisa Tomei)، انگوری رایس (Angourie Rice)، تونی ریوولوری (Tony Revolori) و هانیبال بورس (Hannibal Buress) اشاره کرد.

فیلم Spider-Man: No Way Home برای پخش در تاریخ ۱۷ دسامبر سال جاری (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط جیکوب باتالون را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع:‌ کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.