تاریخ پخش فصل ششم سریال Outlander اعلام شد

2 June 2021 - 13:37

شبکه تلویزیونی Starz علاوه بر مشخص کردن تاریخ پخش فصل ششم سریال «غریبه»،‌ تصاویر جدیدی را نیز از این فصل منتشر کرده است.

فصل ششم این سریال بریتانیایی-آمریکایی براساس ششمین جلد از سری کتاب‌های Outlander با عنوان A Breath of Snow and Ashes ساخته شده است. مجموعه کتاب‌های Outlander را نویسنده آمریکایی با نام دایانا گابالدون (Diana Gabaldon) به قلم درآورده است.

در تصاویر جدید منتشر شده از فصل ششم این سریال، می‌توان کاراکترهای کلیر و جیمی فریزر را در کارولینای شمالی در حالی که در حال تلاش برای محافظت از خانه خود در مقابل انقلاب غیرقابل توقف آمریکا هستند، مشاهده کرد. در فصل ششم این سریال و بخش جدیدی از داستان این زوج، کاراکتر جیمی باید تصمیم سختی را بین نگه داشتن قسمی که برای خدمت به تاج و تخت کشور بریتانیا خورده و یا گوش دادن به ندای قلبش برای به وجود آوردن آزادی در دنیایی جدید، بگیرد. در این دو راهی، خانواده فریزر با چالش‌های جدید و متعددی روبه‌رو خواهند شد.

نقش کاراکترهای کلیر و جیمی را در این سریال به ترتیب بازیگرانی با نام‌های کترینا بلف (Caitriona Balfe) و سم هیوین (Sam Heughan) ایفا کرده‌اند.

اخیراً مدیر این سریال با نام متیو بی. رابرتز (Matthew B. Roberts) اعلام کرده که گروه بازیگری و عوامل ساخت سریال Outlander بسیار هیجان‌زده هستند تا با تکمیل کردن روند پایانی تولید فصل ششم این سریال، بار دیگر طرفداران را به تماشای ماجراهای جدید خانواده فریزر دعوت کنند. با وجود این‌که فصل‌های قبلی این سریال، حداقل حاوی ۲۰ قسمت بوده‌اند ولی فصل ششم آن به علت همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده در تولید فیلم‌ها و سریال‌ها، تنها شامل ۸ قسمت خواهد بود.

متیو بی. رابرتز در مورد تعداد قسمت‌های فصل ششم این سریال گفته است:

فیلم‌برداری (پروژه‌های تلویزیونی) در سال ۲۰۲۱ چالش بی‌سابقه‌ای را به وجود آورده که باعث شده ما تصمیم بگیریم با کوتاه کردن فصل ششم (این سریال)، فصلی پرانرژی و درخشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار طرفداران قرار دهیم.

فصل پیشین سریال Outlander، موفق شده بود که رکورد تعداد بینندگان این سریال را بشکند و با توجه به آمار بینندگان این سریال و موفقیت آن، شبکه Starz ساخت فصل هفتم این سریال نیز تائید کرده است. فصل هفتم این سریال براساس کتاب An Echo in the Bone دایانا گابالدون ساخته خواهد شد. علی‌رغم این‌که برای فصل هفتم این سریال دستور ساخت ۱۲ قسمت صادر شده ولی متیو بی. رابرتز پیش از این اعلام کرده که تعداد قسمت‌های فصل هفتم این سریال، به عدد ۱۷ افزایش پیدا کرده تا جبرانی برای تعداد قسمت‌های پایین فصل ششم آن باشد.

فصل ششم سریال Outlander قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ در شبکه تلویزیونی Starz به نمایش گذاشته شود.

تصاویر جدید منتشر شده از این فصل را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Outlander

Outlander

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.