تریلر رسمی سریال Heels منتشر شد

4 May 2021 - 14:46
Heels

شبکه Starz از اولین تریلر رسمی سریال درام ورزشی آینده خود با عنوان Heels رونمایی کرده است.

این سریال قرار است در ماه اوت امسال در شبکه Starz به نمایش گذاشته شود. استیون امل (Stephen Amell) در نقش کاراکتری با نام جک اسپید و الکساندر لودویگ (Alexander Ludwig) نیز در نقش برادر و رقیب این کاراکتر با نام ایس در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان این سریال بر روی این دو کاراکتر و تلاش آن‌ها برای زنده نگه داشتن میراث خانوادگی‌شان و رقابت آن‌ها با یکدیگر در دنیای کشتی حرفه‌ای شهر کوچک خود، تمرکز خواهد داشت.

به غیر از استیون امل و الکساندر لودویگ، از دیگر بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آلیسون لوف (Allison Luff)، ماری مک‌کورمک (Mary McCormack)، کلی برگلند (Kelli Berglund)، آلن مالدونادو (Allen Maldonado)، جیمز هریسون (James Harrison)، فیلیپ جک بروکس (Phillip Jack Brooks) ملقب به سی‌ام پانک و کریس باوئر (Chris Bauer) اشاره کرد. آلیسون لوف در نقش همسر کاراکتر جک اسپید با نام استیسی اسپید و آلیسون لوف نیز در نقش شریک کاری‌اش با نام ویلی دی و مغز متفکر مسابقات Duffy Wrestling League در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شخصیت‌هایی که در مسابقات کشتی کج این سریال حضور خواهند داشت نیز شامل کاراکتر‌هایی از جمله کریستال تایلر با نقش‌آفرینی کلی برگلند، روستر رابینز با نقش‌آفرینی آلن مالدونادو، جرنیمن آپوکالیپس با نقش‌آفرینی جیمز هریسون، ستاره پیشین مسابقات کشتی کج WWE و مبارز کوتاه‌ مدت مسابقات UFC با نام ریکی هاری و با نقش‌آفرینی فیلیپ جک بروکس و کشتی‌گیر اسبق با نام وایلد بیل هنکاک و با نقش‌آفرینی کریس باوئر اشاره کرد.

سریال ورزشی Heels توسط خالق سریال Loki شبکه اینترنتی دیزنی پلاس و نویسنده فیلم‌نامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness دنیای سینمایی مارول با نام مایکل والدرون (Michael Waldron) توسعه داده شده است. او علاوه بر توسعه این سریال، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز به همراه پیتر سگال (Peter Segal) بر عهده داشته است. بازیگر و نویسنده آمریکایی با نام مایک اومالی (Mike O’Malley) نیز مدیر این پروژه بوده است.

پیتر سگال علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه، وظیفه کارگردانی چندین قسمت این سریال را نیز بر عهده داشته است. این کارگردان پیش از این نیز، فیلم‌هایی از جمله فیلم جاسوسی و کمدی کمپانی برادران وارنر با نام Get Smart و فیلم رمانتیک و کمدی کمپانی سونی با نام ۵۰ First Dates و با نقش‌آفرینی آدام سندلر (Adam Sandler) را کارگردانی کرده است.

سریال Heels اولین پروژه‌ بزرگی است که استیون امل پس از به پایان رساندن سریال ابرقهرمانی شبکه The CW با نام Green Arrow، در نقش اصلی آن نقش‌آفرینی کرده است. همچنین سریال Heels برای این بازیگر، پروژه‌ای شخصی می‌باشد که او علاقه بسیاری به آن داشته است. استیون امل با حضور در مسابقات کشی کج غریبه نیست چرا که او پیش از این نیز در مسابقات کشتی کج WWE در سال ۲۰۱۵ شرکت کرده است.

سریال Heels قرار است در تاریخ ۱۵ اوت سال جاری (۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه Starz به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش درآمده از این سریال را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

همچنین پوستر منتشر شده برای این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Heels

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.