همکاری واکین فینیکس و رونی مارا در فیلم Polaris

21 June 2021 - 12:46

واکین فینیکس در فیلم جدید خود که Polaris نام دارد، مجددا همبازی نامزد خود؛ رونی مارا خواهد شد.

لین رمزی (Lynne Ramsay)؛ کارگردان بریتانیایی، در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که قرار است به زودی فیلم Polaris را به عنوان پروژه جدید خود بسازد و در این فیلم، مجددا با واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) همکاری خواهد کرد.

رمزی و فینیکس پیش از این در سال ۲۰۱۷ و در فیلم تو هرگز واقعاً اینجا نبودی (You Were Never Really Here)، با یکدیگر همکاری کرده بودند که نتیجه این همکاری، نامزدی جایزه بهترین فیلم بریتانیایی بفتا بود.

رمزی درباره خبر همکاری خود با فینیکس گفت:

واکین یک دیوانه است! اما در عین حال، وی بهترین بازیگری است که دیده‌ام. هرکار (عجیبی) که در زمان فیلم‌برداری انجام می‌دهد، یک دلیل دارد.

ساخت یک فیلم وقتی ایده اصلی از خودتان بوده است، کار سختی است ولی وقتی قرار است در کنار واکین یک فیلم بسازید، هیجان زده نشدن، کار بسیار سختی است.

علاوه بر فینیکس، رونی مارا (Rooney Mara) نیز در این فیلم به هنرنمایی خواهد پرداخت. این اولین همکاری مارا با رمزی خواهد بود اما مارا پیش از این در چند فیلم، همبازی نامزد خود شده بود.

هنوز هیچگونه جزئیات دیگری از این فیلم منتشر نشده است و رمزی نه به داستان آن اشاره کرده است و نه از زمان ساخت و انتشار فیلم خبری داده است.

رمزی که کارگردانی را از سال ۱۹۹۶ آغاز کرده، تاکنون تنها ۴ فیلم بلند ساخته است. آخرین فیلم فینیکس، فیلم جوکر (Joker) محصول ۲۰۱۹ بود و مارا نیز آخرین بار در فیلم مریم مجدلیه (Mary Magdalene‎) دیده شده بود. در آن فیلم نیز، این زوج مطرح هالیوودی، همبازی شده بودند.

منبع: thefilmstage

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.