تیزر انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شد

22 July 2021 - 15:27
تیزر انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شد

انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf، داستان وزمیر؛ استاد شخصیت گرالت در مجموعه ویچر را تعریف خواهد کرد.

کمپانی نتفلیکس، تیزر جدیدی از انیمیشن ویچر: کابوس گرگ (The Witcher: Nightmare of the Wolf) را منتشر کرد. در این انیمیشن که براساس مجموعه رمان‌های لهستانی ویچر است، با شخصیت وزمیر (Vesemir) بیشتر آشنا خواهیم شد.

وزمیر، استاد و مرشد شخصیت گرالت (Geralt) است که سریال ویچر (The Witcher) که از طریق شبکه نتفلیکس در حال پخش شدن است، با محوریت وی ساخته شده است.

در انیمیشن کابوس گرگ، وزمیر را در دوران جوانی مشاهده می‌کنیم که تصمیم می‌گیرد برای فرار از فقر، با دریافت پول، به شکار هیولاها بپردازد. اما با آمدن یک هیولای عجیب به شهر، وزمیر باید وارد یک ماجراجویی ترسناک شده و با شیاطین گذشته خود، رو به رو شود.

نتفلیکس علاوه بر انتشار این تیزر، همچنین به معرفی صداپیشگان این انیمیشن نیز پرداخت. بر این اساس، تئو جیمز (Theo James) که در یک قسمت از سریال ویچر، صدای وی را به عنوان صداپیشه شخصیت وزمیر شنیده بودیم، در این انیمیشن نیز وظیفه صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشته است.

لارا پالور (Lara Pulver)، گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) و مری مکدانل (Mary McDonnell) نیز، دیگر افرادی هستند که به صداپیشگی در این انیمیشن پرداخته‌اند. Kwang Il Han، وظیفه کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است که انیمیشن ویچر: کابوس گرگ، در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور)، از طریق شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این انیمیشن را دانلود و به تماشای آن بپردازند.

دانلود تیزر با کیفیت خیلی خوب (۷۲۰p)

دانلود تیزر با کیفیت عالی (۱۰۸۰p)

منبع: نتفلیکس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.