نخستین تریلر سریال ترسناک Chucky، زمان انتشار آن را مشخص کرد

26 July 2021 - 14:31
نخستین تریلر سریال ترسناک Chucky، زمان انتشار آن را مشخص کرد

شبکه Syfy زمان پخش سریال ترسناک Chucky که براساس عروسک محبوب و ترسناک چاکی است را با انتشار یک تریلر، مشخص کرد.

نخستین تریلر کامل و رسمی سریال ترسناک چاکی (Chucky) امروز منتشر شد و شبکه Syfy با استفاده از این تریلر، زمان انتشار این سریال را، به اطلاع علاقه‌مندان رساند.

پخش فصل نخست سریال چاکی که جدیدترین اثر از دنیایی سینمایی فرنچایز بازی بچگانه (Child’s Play) محسوب می‌شود، قرار است از تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) آغاز شود.

دن مانچینی (Don Mancini‎)؛ سازنده شخصیت چاکی و کارگردان چندین قسمت از این مجموعه، علاوه بر تهیه‌کنندگی این سریال، وظیفه نویسندگی هر ۱۰ قسمت آن را برعهده داشته است و می‌دانیم که حداقل قسمت نخست آن را نیز کارگردانی کرده است.

این سریال درباره پسری ۱۴ ساله است که بعد از درگذشت مادرش، زندگی راحتی ندارد. وی که به ساخت عروسک‌ها علاقه دارد، یک روز و در یک حراج، با عروسک چاکی مواجه می‌شود و بدون اینکه بداند خود را وارد چه مخمسه‌ای می‌کند، این عروسک را می‌خرد.

همانطور که در قسمت نخست این مجموعه دیده بودیم، یک قاتل سریالی قبل از مرگ خود، روح خود را به درون عروسک چاکی منتقل کرد و به همین دلیل این عروسک، یک عروسک قاتل است که قصد کشتن همه را دارد!

زکری ارتور (Zackary Arthur) در این سریال در نقش پسر بچه بازی کرده است. براد دوریف (Brad Dourif‎) نیز به مانند همیشه؛ وظیفه صداپیشگی شخصیت چاکی را به عهده داشته است.

آلکس وینسنت (Alex Vincent‎) که در قسمت نخست در نقش اندی بازی کرده بود و نخستین کسی بود که با چاکی رو به رو شده بود، در این سریال مجددا ایفاگر این نقش خواهد بود و کریستین الیز (Christine Elise‎) نیز مجددا در نقش خواهر وی بازی کرده است.

از بازیگران جدید این مجموعه نیز می‌توان به لکسا دویگ (Lexa Doig‎)، دوون ساوا (Devon Sawa) و باربارا آلین وودز (Barbara Alyn Woods‎) اشاره کرد.

می‌توانید نخستین تریلر سریال چاکی را از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

منبع: شبکه Syfy

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.