تریلر سریال Chucky از شبکه سایفای منتشر شد

5 October 2021 - 11:19
سریال Chucky

تریلر سریال ترسناکی از شبکه سایفای به نام Chucky که اقتباسی از داستان عروسک چارلز لی ری می‌‎باشد، منتشر شد.

فرنچایز Child’s Play سی و سه سال پیش به نمایش درآمد و مخاطبان را با ترس شدیدی از عروسک‌های کله سرخ که مشابه عروسک گودگای که قاتل زنیجیره‌ای یعنی چارلز لی ری روح خود را به آن انتقال داد، مواجهه کرد. حالا، درست هنگام هالووین، شبکه سایفای حق پخش هشت قسمت از این فیلم را کسب کرده و آن را به یک مجموعه تلویزیونی جدید تبدیل کرده است که به سلطنت وحشتناک چاکی ادامه می‌دهد.

در این تریلر، یک نوجوان مشکوک به نام جیک ویلر با بازی زکری آرتور (Zackary Arthur)، چاکی را که برای فروش در حیاط پشتی قرار داده شده است، پیدا می‌کند که اتفاقا محل تولد چارلز لی ری نیز می‌باشد. این عروسک ترسناک در کمد جیک در مدرسه قرار می‌گیرد تا قبل از این که با جیک به خانه برود کمی خرابکاری کند. ما همچنین فهمیدیم که قبل از این که چارلز لی ری تصمیم بگیرد قطعه‌ای از روح خود را در عروسک گودگای قرار دهد، بخشی از روح خود را به شخص دیگری نیز منتقل کرده است.

در حالی که به نظر می‌رسد که چاکی و جیک حداقل یک لحظه با هم به آرامش می‌رسند (زمانی که چاکی دست از اقدام فعالانه برای کشتن او برمی‌دارد)، چند نوجوان در حال پایکوبی هستند و همزمان شعله‌های خطر در اطراف آن‌ها زبانه می‌کشد. این نکته را در نظر داشته باشید که اکثر تریلر مرگ‌های هولناکی را به تصویر می‌کشد.

به نظر می‌رسد که همه باید با یک سری قتل‌های وحشتناک کنار بیایند که شروع به افشای دورویی‌های عمیق و اسرار پنهان شهر می‌کند، در حالی که دوستان و دشمنان چاکی به دنیای او باز می‌گردند و او را تهدید می‌کنند که ریشه حقیقت اسرارآمیز پشت او را فاش می‌کنند (این که چگونه از یک کودک معمولی تبدیل به یک هیولای بدنام شد).

سریال چاکی بعد از بازسازی ناامیدکننده فرنچایز Child’s Play، از سال 2019 و توسط دن مانچینی (Don Mancini) در حال ساخته شدن می‌باشد. در این سریال، مانچینی به عنوان سازنده، مجری پروژه، نویسنده، و تهیه‌کننده اجرایی در کنار دیوید کرشنر (David Kirschner)، نیک آنتوسکا (Nick Antosca)، الکس هدلاند (Alex Hedlund) و هارلی پیتون (Harley Peyton) فعالیت خواهد داشت. اولین قسمت از ده قسمت این سریال توسط مانچینی کارگردانی شد.

تریلر سریال Chucky را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید. این سریال قرار است 12 اکتبر (20 مهر 1400) در شبکه سایفای به نمایش درآید.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.