اولین تصویر فیلم Finch با بازی تام هنکس منتشر شد

13 August 2021 - 16:00
تام هنکس

سرویس آنلاین اپل پلاس اولین تصویر از فیلم Finch با بازی تام هنکس را منتشر کرد.

این سرویس آنلاین علاوه بر منتشر کردن اولین تصویر از فیلم فینچ (Finch)، تاریخ پخش آن را نیز اعلام کرده است. فیلم فینچ که با بازی تام هنکس (Tom Hanks) در نقش اصلی است، در تاریخ جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در سرویس آنلاین اپل پلاس عرضه خواهد شد. این فیلم به کارگردانی میگل ساپوجنیک (Miguel Sapochnik) است که سابقه کارگردانی در سریال‌هایی همچون بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و کاراگاه حقیقی (True Detective) را در کارنامه دارد.

تام هنکس قرار است نقش یک مهندس رباتیک را در این فیلم به تصویر بکشد. او جزوی از تعداد بسیار کمی است که از رویداد خورشیدی فاجعه‌بار جان سالم به در برده‌اند. در حالی که این فاجعه سبب شده تا دنیا از بین برود و خالی از همه چیز شود اما در همین حین، فینچ دنیایی جداگانه برای خود خلق کرده و در کنار سگ دوست‌داشتنی خود به نام گودیر به زندگی مشغول است.

در این پناهگاه زیرزمینی، در کنار فینچ و سگش، رباتی با بازی کیلب لندری جونز (Caleb Landry Jones) قرار دارد. فینچ این ربات را ساخته تا در زمان نبودنش، وظیفه مراقبت و نگهداری از سگ را برعهده داشته باشد. در نهایت، این سه تا با یکدیگر سفری به سمت غرب آمریکا که اکنون ویرانه‌ای بیش نیست را آغاز می‌کنند و در طی مسیر نیز فینج فرصت پیدا می‌کند تا لذت و شگفتی زنده بودن را به رباتش با نام جف نشان دهد.

آیوار پاول (Ivor Powell) و کریگ لاک (Craig Luck) نویسندگان فیلمنامه فیلم هستند. این، اولین تجربه نویسندگی کریگ لاک است. آیوار پاول به همراه کوین میشر (Kevin Misher)، جک راپکی (Jack Rapke) و ژاکلین لوین (Jacqueline Levine) تهیه‌کنندگان فیلم فینچ هستند. تصویر تازه منتشر شده برای فیلم فینچ را در زیر می‌توانید مشاهده نمایید.

فیلم Finch با بازی تام هنکس

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.