تاریخ پخش فصل سوم سریال Succession مشخص شد

23 August 2021 - 20:22
فصل سوم سریال Succession

شبکه اچ‌بی‌او تاریخ پخش فصل سوم سریال وراثت را اعلام کرده است.

شبکه اچ‌بی‌او به طور رسمی تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال وراثت (Succession) را اعلام کرده است. سریال وراثت در طی دو فصل گذشته، به شدت از سوی منتقدان مورد استقبال قرار گرفت و از جوایز امی نیز بی بهره نبوده است.

سریال وراثت علاوه بر جوایز دیگر، برنده جایزه بهترین سریال درام در مراسم امی شده است. از طریق شبکه‌های اجتماعی، شبکه اچ‌بی‌او تاریخ شروع پخش فصل سوم وراثت را ماه اکتبر ۲۰۲۱ اعلام کرده است. این شبکه تاریخ دقیق شروع پخش فصل سوم را مشخص نکرده است. با این حال، تنها کمتر از دو ماه تا اکتبر باقی مانده و طرفداران این سریال می‌توانند انتظار داشته باشند که در نهایت و پس از تاخیرهای متوالی، فصل سوم این سریال درام قبل از پایان سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد.

در پایان فصل دوم سریال وراثت، کندال روی با بازی جرمی استرانگ (Jeremy Strong)، که در میان خانواده روی چندان دوست‌داشتنی نیست و رقت‌انگیزترین فرد در سریال محسوب می‌شود، اشتباهات ناگفتنی شرکت را به گردن گرفت و شرکت ویاستار-ریکو را ترک کرد.

با این حال، در پیچشی در دقایق پایانی، کندال روی به جای آنکه در کنفرانس مطبوعاتی، مسئولیت را بر عهده بگیرد، جهتش را تغییر می‌دهد و تمام مسئولیت‌ها را به گردن پدرش به نام لوگان روی با بازی برایان کاکس (Brian Cox) می‌اندازد. تمام خانواده روی از این اتفاق شوکه شدند. انتظار می‌رود که فصل سوم سریال نیز ادامه این روند را در پیش بگیرد و نحوه حل این وضعیت را در فصل سوم بررسی نماید.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.