برندگان اِمی 2021 مشخص شدند

20 September 2021 - 11:58
برندگان امی 2021 مشخص شدند

بامداد امروز به وقت ایران، 73مین دوره جشنواره اِمی (Emmy Awards) برگزار و برندگان آن در بخش‌های مختلف مشخص شدند. اِمی، یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های صنعت سرگرمی محسوب می‌شود که از آن به عنوان اسکار تلویزیون نام برده می‌شود.

مراسم سال گذشته به خاطر ویروس کرونا، به صورت مجازی برگزار شده بود، اما امسال و بمانند همیشه، مراسم با حضور نامزدان مختلف برگزار شد و برندگان جوایز خود را به صورت حضوری، دریافت کردند.

اسامی مهم‌ترین برندگان این جشنواره، به شرح زیر است:

جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال کمدی را هانا وادینگهام (Hannah Waddingham‎) برای سریال تد لسو (Ted Lasso) دریافت کرد و برت گلدشتاین (Brett Goldstein‎)، همبازی وی در این سریال، برنده این جایزه در بخش مردان شد.

جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی، به جیسون سودیکیس (Jason Sudeikis‎) برای سریال تد لسو اهدا شد و جین اسمارت (Jean Smart) برای سریال Hacks، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی را دریافت کرد.

همچنین جولیان نیکلسون (Julianne Nicholson‎) برای بازی در سریال میر اهل ایست‌تاون (Mare of Easttown‎) ، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در یک فیلم و یا سریال کوتاه تلویزیونی شد و ایوان پیترز (Evan Peters‎) برای هنرنمایی خود در همین سریال، برنده این جایزه در رده مردان شد.

در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد برای یک فیلم و یا سریال کوتاه تلویزیونی، این جایزه به ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) برای سریال هالستون (Halston) داده شد و در رده زنان نیز، کیت وینسلت (Kate Winslet‎) برای بازی در میر اهل ایست‌تاون، این جایزه را دریافت کرد.

اما در بخش‌های درام، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را جیلین اندرسون (Gillian Anderson) برای هنرنمایی در سریال تاج (The Crown) بدست آورد و توبیاس منزیس (Tobias Menzies‎) برای بازی خود در همین سریال، جایزه این بخش را در رده مردان، برنده شد.

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در سریال درام، به الیویا کلمن (Olivia Colman‎) برای سریال تاج داده شد و در رده مردان این بخش، جایزه را جاش اوکانر (Josh O’Connor)، دیگر بازی این سریال، به دست آورد.

سریال گامبی وزیر (The Queen’s Gambit)، جایزه بهترین سریال کوتاه را دریافت کرد و در نهایت نیز، دو جایزه مهم این جشنواره اهدا شدند. در ابتدا سریال تد لسو ساخته شبکه اپل تی‌وی، به عنوان بهترین سریال کمدی انتخاب شد. سپس نیز، سریال تاج ساخته شبکه نتفلیکس، موفق شد تا جایزه بهترین سریال درام سال را دریافت کند.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.