جیک جیلنهال به فیلم جدید گای ریچی پیوست

11 October 2021 - 13:17

جیک جیلنهال به فیلم جدید و بدون نامی از کارگردان فیلم Sherlock Holmes یعنی گای ریچی پیوست.

گای ریچی (Guy Ritchie) کارگردان فیلم‌هایی مانند Snatch و Aladdin در حال کار کردن بر روی فیلم جدیدی است و براساس گزارش‌ها، بازیگر نامزد جایزه اسکار یعنی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) در حال مذاکره برای بازی در این فیلم می‌باشد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این فیلم بلند که قرار است در آینده نزدیک اکران شود در دسترس نیست. با این حال، ما می‌دانیم که تهیه‌کنندگی این فیلم توسط کمپانی Miramax انجام شده و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده ریچی می‌باشد.

با اطلاع از این موضوع، احتمالا می‌توان انتظار فیلمی را داشت که دارای گام‌های شدید و صحنه‌هایی با همان شدت و تندی است که امضا و مشخصه کارگردانی ریچی می‌باشد. طبق گزارش خبرگزاری Deadline این فیلم بدون نام قرار است پروژه جدید جیلنهال باشد و فیلم‌برداری آن در اواخر سال جاری شروع شود. جدیدترین فیلم ریچی فیلم اکشن و مهیجی با نام Wrath of Man بود که اوایل سال جاری منتشر شد. او در حال حاضر پروژه دیگری به نام Operation Fortune با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) و آبری پلازا (Aubrey Plaza) را در دست دارد که قرار است در ماه ژانویه سال آتی به نمایش درآید.

جدیدترین فیلم جیلنهال به نام The Guilty، 1 اکتبر (9 مهر) امسال در استریمر نتفلیکس به نمایش درآمد. اوایل این هفته، این بازیگر نقش جان پیامبر را در فیلم Prophet پذیرفت که در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید می‌باشد. علاوه بر این، جیلنهال همچنین قرار است در فیلم مهیج Ambulance از مایکل بی (Michael Bay) بازی کند که قرار است در ماه فوریه سال آتی در سینما‌ها اکران شود.

پروژه‌های آینده این بازیگر همچنین شامل بازی در دو مینی‌سریال The Son، Lake Success و فیلم‌های Finest Kid، Rio که در آن همبازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) است و Francis and the Godfather که اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، ال فانینگ (Elle Fanning) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، می‌شود.

در حال حاضر هیچ تاریخی برای اکران این فیلم بدون نام از ریچی و جیلنهال وجود ندارد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.