تاریخ اکران فیلم The Purge 4 مشخص شد

19 February 2017 - 23:59

در عصر حاضر که درگیری‌های سیاسی درون کشور آمریکا به اوج خود رسیده است، شاید هیچ یک از فیلم‌های ترسناک سینمایی به اندازه‌ی سری فیلم‌های The Purge «پالایش» به این جریانات نپرداخته باشد. این سری تصویری از جهان را به تصویر می‌کشد که کشور آمریکا در آن سقوط کرده است و گروهی به نام «پدران بنیانگذار جدید آمریکا» قد علم کرده‌اند. این سری اتفاقات منجر به برگزاری رویدادی سالانه می‌شود که بنابر آن طی ۲۴ ساعت انجام هر گونه جرم و جنایتی قانونی می‌شود. حال، تاریخ اکران چهارمین قسمت این سری مشخص شده است. با سینما گیمفا همراه باشید.

ایده‌ی پشت سری فیلم‌های «پالایش» این است که به مردم این اجازه را می‌دهند تا در یک روز خاص اقدام به انجام کارهای جنایت‌کارانه و افراطی کنند، بدون اینکه بهایی برای این اقداماتشان بپردازند و به زندان بیفتند. با توجه به موفقیت‌های این سری در گیشه، استودیوی فیلم‌سازی «یونیورسال پیکچرز» تصمیم گرفته تا تقریباً هر سال یک نسخه از این سری را روانه‌ی سالن‌های سینما کند. اخیراً این استودیو تاریخ اکران چهارمین قسمت این سری را مشخص کرده است. بنابر اعلام استودیوی «یونیورسال پیکچرز»، قسمت چهارم سری «پالایش» از روز ۱۳ تیر ۱۳۹۷ (۴ جولای ۲۰۱۸ میلادی) به اکران عمومی درخواهد آمد. در جریان کنفرانس مطبوعاتی استودیوی مذکور پیرامون این فیلم، مشخص شد که جیمز دِموناکو (James DeMonaco) برای نخستین بار، کارگردانی فیلمی از این سری را بر عهده نخواهد داشت. اگرچه وی نگارش فیلمنامه‌ی قسمت چهارم «پالایش» را برعهده دارد.

تصمیم پشتیبانی «یونیورسال» از این سری و ساخت و اکران قسمت‌های متعدد آن، خیلی دور انتظار نبود چرا که این سری درآمد خوبی را روانه‌ی جیب‌های این استودیو کرده است. نخستین فیلم سری «پاکسازی» که در سال ۲۰۱۳ تنها با ۳ میلیون دلار بودجه ساخته و اکران شد، حدود ۹۰ میلیون از گیشه‌های سراسر جهان بدست آورد. قسمت دوم این فیلم با نام The Purge: Anarchy «پالایش: هرج و مرج» با بودجه‌ای ۹ میلیون دلاری، فروش ۱۱۲ میلیون دلار را تجربه کرد. در نهایت، قسمت سوم این سری که با نام The Purge: Election Year «پالایش: سال انتخابات» عنوان می‌گردد، با بودجه‌ای که یک میلیون دلار بیشتر از قسمت قبلیش بود، موفق به کسب درآمد ۱۲۰ میلیون دلاری از گیشه‌های سراسر جهان شد.

شنیده‌ها حکایت از این نکته دارند که حضور فرانک گریلو (Frank Grillo)، قهرمان اصلی دو قسمت قبل، در قسمت چهارم سری «پاکسازی» هنوز قطعی نیست.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.