فیلم‌برداری فصل سوم سریال Legends of Tomorrow به پایان رسید

20 February 2018 - 14:39

ستاره‌ی سریال Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا»، یعنی کیتی لاتز (Caity Lotz) در صفحه‌ی اجتماعی خودش اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل سوم این سریال به پایان رسیده است. در ادامه‌ی این خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد که بلاخره فیلم‌برداری فصل سوم سریال Legends of Tomorrow، به پایان رسیده است. این نمایش به‌خوبی توانسته است تا جایگاه خود را در بین دیگر سریال‌های درحال پخش پیدا کند؛ این سریال ترکیبی از احساسات ترحم برانگیز سیاه و یک طنز دلپذیر است. همچنین در این فصل کمی شاهد تغییر بازیگران بودیم، از جمله ویکتور گاربر (Victor Garber) و فرانز درامه (Franz Drameh). چهار روز پیش، بازیگر نقش نیت هیوود (Nate Heywood) یعنی نیک زانو (Nick Zano)، اعلام کرد که تیم سازنده‌ی این سریال درحال فیلم‌برداری قسمت آخر فصل سوم این سریال هستند. اکنون نیز به نظر می‌رسد که فیلم‌برداری قسمت آخر فصل سوم این سریال به پایان رسیده است.

کیتی لاتز که نقش رهبر این تیم، یعنی سارا لنس (Sara Lance) یا همان شخصیت قناری سفید (White Canary) را ایفا می‌کند؛ در توییتر خودش تایید کرده است که فیلم‌برداری قسمت آخر فصل سوم این سریال به پایان رسیده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که بازیگران این سریال بعد از اتمام فیلم‌برداری آن یک جشن بزرگ برپا کرده‌اند.

درحالی‌که روند تولید دیگر نمایش‌های مربوط به دنیای مشترک کماندار (Arrowverse)، پس از وقفه‌ای که داشت، دوباره آغاز شده است، روند تولید سریال Legends of Tomorrow متوقف شد. شبکه سی‌دابلیو (CW) قصد دارد تا زمان اختصاص داده شده به این سریال را با سریال Supergirl «سوپرگرل» مشترک کند، به این‌خاطر که این سریال وقت بیشتری برای تولید نیاز دارد، و همچنین به این دلیل که این شبکه قصد ندارد تا پنج سریال ابرقهرمانی را همزمان با هم پخش کند. این تصمیم طرفداران این سریال‌ها را ناراضی کرده است و طرفداران این شبکه نیز علیه این تصمیم به صورت علنی اعتراض کرده‌اند.

طرفداران این سریال مطمئن نیستند که باید چه انتظاراتی از فصل سوم این سریال داشته باشند. این موضوع تایید شده است که مت رایان (Matt Ryan) قرار است تا در نقش کنستانتین (Constantine) دوباره در این سریال حضور یابد؛ و همچنین کینان لانسدیل (Keiynan Lonsdale) که نقش شخصیت والی وست (Wally  West) را در سریال The Flash «فلش» ایفا می‌کرد قرار است تا در این سریال حضور منظمی داشته باشد. مشکل بزرگ این فصل، شخصیت هیولا و منفی این سریال است که مالوس (Mallus) نام دارد و توسط ریپ هانتر (Rip Hunter) شکار شده است. نقشه‌های مالوس درحال شدت گرفتن است و مطمئنا در پایان این فصل، تیم افسانه‌های فردا باید با وحشتناک‌ترین چالش خودشان، رو به رو شوند. طرفداران این سریال امیدوارند که کنستانتین به تیم افسانه‌های فردا کمک کند؛ فیلم‌برداری‌های رایان اینقدر با اهمیت و ویژه به نمایش گذاشته می‌شود، که طرفداران امیدوارند تا او در فصل چهارم این سریال تماما به تیم افسانه‌ها ملحق شود.

در ماه ژانویه، رئیس شبکه‌ی سی‌دابلیو، یعنی مارک پدوویتز (Mark Perdowitz) به این موضوع اشاره کرد که، او مطمئن است که نمایش‌های مربوط به دنیای مشترک کماندار تمدید خواهند شد. شبکه CW معمولا تمدید سریال‌های خود را در طی تور خبری زمستانه انجمن منتقدان تلوزیون (Television Critics Association) اعلام می‌کرد، ولی این‌بار این نشست در زمان همیشگی تشکیل نشد. متاسفانه، سریال Legends of Tomorrw احتمالا از دیگر سریال‌ها آسیب‌پذیرتر است. با وجود اینکه فصل سوم این سریال به‌طور خارق‌العاده‌ای قوی است، هنوز امتیازات این فصل از این سریال با فصل دوم آن برابری می‌کند.

اکنون اطلاعات دیگری درباره فصل سوم این سریال در دسترس نداریم و فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم که شبکه‌ی CW چه چیزهایی را در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow قرار داده است. با توجه به قدرتی که از فصل سوم این سریال تا کنون مشاهده کردیم، مطمئنیم که ادامه‌ی این فصل هیجان‌انگیز خواهد بود.

پخش فصل سوم سریال Legends of Tomorrow امشب با قسمت Here I Go Again، از شبکه‌ی CW ادامه خواهد یافت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.