تریلر جدیدی از Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد

26 March 2018 - 13:46

قهرمانان عاشق پیتزا با Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles برمی‌گردند. اندی سوریانو (Andy Suriano) و انت وارد (Ant Ward) تهیه کننده‌های اجرایی این فیلم هستند که چهارمین سریال تلویزیونی درباره ابرقهرمانان ساکن فاضلاب است. عمر میلر (Omar Miller)، بن اسکوارتز (Ben Schwarts)، جاش برنر (Josh Brener) و برندون مایکل اسمیت (Brandon Mychal Smith) صدا پیشگان این چهار لاک‌پشت هستند و این سری، کارتون جدید دو بُعدی است که قهرمانان به دنبال شهر افسانه‌ای هستند که هیچ وقت نمی‌دانستند زیر خیابان‌های نیویورک وجود دارد. حالا طرفداران لاک‌پشت‌ها می‌توانند با انتشار تریلر جدید این فیلم، به درک درستی از فیلم دست یابند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

نیکلدون دیروز تریلر جدید این مجموعه را منتشر ساخت که ورژن مدرنی از این فرنچایز قدیمی را نشان می‌دهد و مخاطبین می‌توانند تبهکاران از جمله موش‌های جهش‌یافته فاضلاب را ببینند. شما خوانندگان عزیز می‌توانید در انتهای خبر شاهد این تریلر باشید.

به نظر می‌رسد نیکلدون به دنبال ایجاد هیجان است و این فقط یک تم برجسته نیست. همان‌طور که تریلر نشان می‌دهد هر چهار قهرمان با اسم کوتاه شده خود دیده می‌شوند و بدون شک طرفداران با دیدن راف، مایکی، لئو و دانی روی پرده سینما هیجان‌زده می‌شوند. اسپلینتر تغییر شکل یافته و به جای موش، همستر شده است.

هرچند این تریلر تماما منفی نیست و اولین تصویر از بارون دراکسوم را می‌بینیم. قول داده شده، دراکسوم ترسناک‌تر از شردر باشد و عناصر ماوراء طبیعی بیشتری وارد کارتون کند.‌ هم‌چنین کت گراهام را در نقش جوان آفریقایی آمریکایی آوریل اُنیل می‌بینیم. با اینکه به نظر می‌رسد این سری خنده‌دار تر از سری‌های قبل است، آوریل عضو برتر تیم خواهد بود.

مجموعه Teenage Mutant Ninja Turtles همیشه به قهرمانان اصلی خود شخصیت‌های منحصر به فردی داده اما این سری یک گام فراتر گذاشته است. رافائل بزرگترین لاک‌پشت و لیدر است، لئوناردو باحال‌ترین آن‌هاست، دوناتلو خوره‌ی تکنولوژی است و مایکل‌آنجلو جوکر این گروه است. این سری به قهرمانان سلاح‌های جدیدی نیز داده و این چهار لاک‌پشت گونه‌های مختلفی دارند. این مجموعه با هدف آموزش کودکان و سرگرم کردن آن‌ها، امسال در قالب ۲۶ قسمت از تلویزیون پخش می‌شود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.