الیویا هک سریال لایو اکشن Avatar نتفلیکس را غیر ضروری دانست

19 January 2021 - 11:59
سریال لایو اکشن Avatar نتفلیکس

الیویا هک (Olivia Hack) که وظیفه صداپیشگی کاراکتر تای لی در سریال انیمیشنی Avatar: The Last Airbender را بر عهده داشته، بر این باور است که سریال لایو اکشن برنامه‌ریزی شده Avatar شبکه نتفلیکس غیر ضروری است.

سریال انیمیشنی Avatar: The Last Airbender شبکه Nickelodeon، تنها در سه فصل از سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ به نمایش درآمد ولی با این حال این سریال همچنان جزء یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین سریال‌های انیمیشنی تاریخ می‌باشد.

سال پیش بود که با در دسترس قرار گرفتن این سریال در شبکه اینترنتی نتفلیکس، موج دیگری از محبوبیت آن آغاز شد و بدین ترتیب طرفداران قدیمی و جدید بار دیگر در این شبکه اینترنتی به تماشای این سریال پرداختند. داستان این سریال در دنیای خیالی جریان دارد که در آن برخی از افراد قابلیت کنترل چهار عنصر اصلی (آب، باد، خاک یا آتش) را دارا هستند. تمرکز این سریال، بر روی کاراکتری با نام آنگ با قابلیت کنترل عنصر باد بوده که جهت به پایان رساندن جنگی هزارساله راهی ماجراجویی می‌شود.

در سال ۲۰۱۰ بود که اولین تلاش برای تبدیل این سریال انیمیشنی به فیلمی لایو اکشن توسط فیلم‌ساز و کارگردان معروف با نام ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) صورت گرفت که این پروژه با نام The Last Airbender در سینماها به نمایش گذاشته شد. پس از اکران آن، به سرعت واکنش‌های منفی بسیاری در برابر این فیلم شکل گرفت چرا که طرفداران از تصمیم‌های که در این فیلم توسط نایت شیامالان و دیگر تولیدکنندگان آن گرفته شده بود، بسیار ناراضی بودند.

به همین دلیل، هنگام اعلام خبر کمپانی نتفلیکس مبنی بر ساخت سریال لایو اکشنی از Avatar در سال ۲۰۱۸، در میان طرفداران شک و شبه‌های بسیاری به وجود آمد. از زمان اعلام این خبر تا به حال، اطلاعات بسیار کمی درباره روند توسعه این سریال منتشر شده و همچنین پس از جدایی خالقان اصلی Avatar با نام‌های بریان کنیتزکو (Bryan Konietzko) و مایکل دنت دیمارتینو (Michael Dante DiMartino) به علت اختلاف عقیده بر سر ساخت این پروژه، ضربه بسیار بزرگی به روند توسعه این سریال وارد شد.

اکنون یکی از صداپیشگان اصلی سریال انیمیشنی Avatar به همراه دیگر صداپیشگان آن، در طی برنامه دورهمی در وب‌سایت StageIt، درباره موضوعات مختلفی صحبت کردند. در این دورهمی، به سریال لایو اکشن آینده شبکه نتفلیکس نیز اشاره شد و الیویا هک نظر خود را در رابطه با این پروژه بیان کرد.

او این پروژه را غیر ضروری خواند و گفت:

شما (نتفلیکس) به دنیای این سریال چیزی را اضافه نخواهید کرد یا آن را گسترش نخواهید داد. شما همان کار قبلی را انجام خواهید داد.

الیویا هک تنها کسی نیست که بدین شکل احساس خود را درباره سریال لایو اکشن Avatar شبکه نتفلیکس بیان کرده است. صداپیشه دیگری از سریال Avatar: The Last Airbender با نام گرگ بالدوین (Greg Baldwin) نیز که وظیفه صداپیشگی کاراکتر عمو ایروه را در فصل سوم این سریال انیمیشنی بر عهده داشته بود، پیش از این گفته بود که او به کمپانی نتفلیکس جهت خلق سریال درست و حسابی از Avatar بدون حضور خالقان اصلی آن یعنی بریان کنیتزکو و مایکل دنت دیمارتینو اعتماد ندارد.

بسیاری از طرفداران با اظهار نظر گرگ بالدوین در این باره موافق بوده‌اند. ترس همگانی که در رابطه با سریال لایو اکشن Avatar شبکه نتفلکیس وجود دارد، ماست مالی کردن کاراکترهای Avatar بوده دقیقاً مانند کاری که در فیلم The Last Airbender انجام شده بود. دیگران نیز بر این عقیده هستند که سریال لایو اکشن نتفلیکس از Avatar، به دنیایی که در انیمیشن‌ها خلق شده وفادار نخواهد بود چرا که دنیای خلق شده Avatar در انیمیشن‌ها، دنیای منحصر به فرد و توسعه داده شده بسیار خوبی بوده است.

به غیر از خبر خروج بریان کنیتزکو و مایکل دنت دیمارتینو از جمع سازندگان این سریال تا به حال چندین خبر دیگر نیز در رابطه با روند توسعه این سریال لایو اکشن منتشر شده است. صداپیشه کاراکتر زوکو با نام دانته باسکو (Dante Basco)، هفته پیش تائید کرده بود که او جهت حضور به عنوان مشاور در ساخت این سریال در حال مذاکره با کمپانی نتفلیکس می‌باشد ولی هنوز به صورت رسمی به جمع خدمه ساخت این سریال اضافه نشده است.

البته در این مقطع، برای بسیاری سؤال پیش آمده که آیا نتفلیکس اصلاً در حال کار بر روی سریال Avatar می‌باشد یا اینکه این کمپانی به کل ساخت این پروژه را رها کرده است. شبکه نتفلیکس هنوز هیچ خبر تازه‌ای را در رابطه با روند توسعه این سریال اعلام نکرده، بنابراین مشخص نیست که آیا این سریال تولید خواهد شد یا خیر. در حال حاضر نظر مردم در رابطه با این سریال به نفع شبکه نتفلیکس نیست و شاید بهتر باشد که آن‌ها از ساخت این سریال منصرف شوند. در عین حال نیز امکان دارد که شبکه نتفلیکس سریالی را تولید کند که اکثر طرفداران را راضی نگه دارد. تنها زمان آینده این پروژه را مشخص خواهد کرد.

منبع:‌ اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.