مذاکرات لیندا کارتر برای پیوستن به فیلم «زن شگفت‌انگیز ۲»

19 April 2018 - 19:00

لیندا کارتر (Lynda Carter) درحال مذاکره است تا به بازیگران فیلم Wonder Woman 2 «زن شگفت‌انگیز ۲» بپیوندد. لیندا کارتر کسی بود که در اواخر دهه‌ی ۱۹۷۰، نقش پرنسس دایانا (Prince Diana) را در یک برنامه تلویزیونی ایفا کرد؛ او در ۶۰ قسمت سریال تلویزیونی، نقش زن شگفت‌انگیز را ایفا کرد و کسی بود که برای اولین بار، نقش این ابرقهرمان محبوب را ایفا می‌کند. این اولین باری بود که شخصیت زن شگفت‌انگیز را در یک سریال دیدیم؛ پس از آن آدریان پالیکی (Adrian Palicki) نقش این شخصیت را در اثر دیگری ایفا کرد که با شکست مواجه شد و هیچ‌گاه منتشر نشد. در نهایت زک اسنایدر (Zack Snyder) جای خالی شخصیت زن شگفت‌انگیز را احساس کرد و برای اولین‌بار این شخصیت را در بین شخصیت‌های فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن برعلیه سوپرمن: طلوع عدالت» قرار داد. گال گادوت (Gal Gadot) کسی است که اکنون نقش زن شگفت‌انگیز را ایفا می‌کند؛ او برای اولین بار در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice حضور پیدا کرد و بعد از آن در فیلم مخصوص به خودش، یعنی در فیلم Wonder Woman ایفای نقش کرد و پس از آن به شخصیت‌های فیلم Justice League «لیگ عدالت» پیوست. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنرنمایی زیبای گال گادوت در نقش زن شگفت‌انگیز، موجب شد تا این شخصیت دوباره در بین مخاطبان احیا شود و به سرعت جایگاه خودش را پیدا کند؛ از طرفی پتی جنکینز (Patty Jenkins) با توجه به موفقیت‌های این فیلم، اعلام کرد که به فکر ساخت قسمت دوم فیلم Wonder Woman است. در این بین، طرفداران شخصیت واندروومن خواهان این بودند که کارتر در قسمت دوم فیلم Wonder Woman، در کنار گادوت حضور داشته باشد. این اتفاق در قسمت اول این فیلم رخ نداد، ولی به‌نظر می‌رسد که جنکینز و کارتر مشتاق هستند تا راهی برای عملی کردن این اتفاق، در قسمت دوم Wonder Woman، پیدا کنند.

چندی پیش پایگاه خبری NBC Today با کارتر درباره‌ی احتمال حضورش در فیلم Wonder Woman 2 مصاحبه کرده است و کارتر اعلام کرد که او هنوز درحال مذاکره است تا بتواند در این فیلم ایفای نقش کند. از طرفی پایگاه خبری The Warp این ادعا را بررسی کرد و منابع آن‌ها تایید کردند که کارتر، درحال مذاکره برای عملی کردن ایده‌ی حضورش در این فیلم است. در ادامه سخنان لیندا کارتر را در این باره می‌خوانید:

این موضوع اکنون به پتی چنکینز مربوط است. من درباره‌ی حضورم با او مذاکره کردم. او در این‌باره مطالبی را به من گفت و من را راهنمایی کرد و اکنون من فکر می‌کنم که ادامه ماجرا برعهده کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) باشد که آیا بخواهند بر روی این ایده سرمایه‌گذاری کنند یا خیر. اکنون پتی درحال پیگیری این ایده است و اگر این ایده با یک روش طبیعی عملی بشود، بسیار جالب و فوق‌العاده خواهد شد.

اکنون می‌دانیم که کارتر و جنکینز فعالانه به‌دنبال حضور کارتر در Wonder Woman 2 هستند؛ این ایده را می‌شود به راحتی بر روی کاغذ عملی کرد. البته با توجه به چیزی که کارتر گفت، تردید درباره‌ی حضور او ربطی به روند داستان فیلم و یا برنامه‌ریزی‌های قبلی ندارد و حضور او، تقریبا به استودیو مربوط است که آیا دستمزد حضور او را می‌پردازد یا خیر. هنوز برای ما معلوم نیست که دستمزد حضور کارتر در این فیلم چقدر خواهد بود.

البته که موفقیت فیلم Wonder Woman 2 به حضور کارتر بستگی ندارد؛ ولی حضور او، ایده‌ی بسیار خوبی برای ربط دادن این فیلم به تاریخچه‌ی فرانچایز زن شگفت‌انگیز است. کارتر اولین کسی بود که نقش زن شگفت‌انگیز را به نام خودش ثبت کرد و ظاهر او در ذهن تمام طرفداران، نقش بست و از طرفی گادوت راه کارتر را به سبک و سیاق خودش ادامه داد و موجب شد تا این شخصیت به جایگاه بالاتری صعود کند؛ پس جالب خواهد بود اگر موقعیتی فراهم شود که این دو بازیگر در یک فیلم درکنار یک‌دیگر قرار گیرند. اگر این اتفاق در فیلم Wonder Woman 2 رخ ندهد، هنوز شانس این وجود دارد که کارتر بتواند در فیلم Wonder Woman 3 «زن شگفت‌انگیز ۳» و یا یکی دیگر از فیلم‌های جهان توسعه‌یافته دی‌سی، در کنار گادوت حضور یابد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.