لیام نیسون، به نسخه فرعی “مردان سیاه‌پوش” می‌پیوندد

لیام نیسون (Liam Neeson) درحال مذاکره برای پیوستن به لیست بازیگران نسخه فرعی جدید Men in Black «مردان سیاه‌پوش» است؛ این اتفاق می‌تواند بهترین رخدادی باشد که برای این فیلم و همچنین لیست بازیگران مشهور این اسپینوف اتفاق بیافتد. در لیست بازیگران این فیلم، تسا تامپسون (Tessa Thompson) و کریس همسورث (Chris Hemsworth) هم ایفای نقش می‌کنند که پیش از این، در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک»، هم‌بازی بودند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با استناد به پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، نیسون در این فیلم قرار است نقش رئیس سازمان مردان سیاه‌پوش در لندن را ایفا کند؛ پس به‌نظر می‌رسد که در این فیلم، موجودات بیگانه فقط به منطقه‌ی جنوب غربی آمریکا حمله نمی‌کنند. هنوز مشخص نیست که آیا او استعداد یا مهارت‌های خاصی در این فیلم خواهد داشت یا خیر، ولی من فکر می‌‌کنم که او حتما چیزهایی در آستین خود خواهد داشت؛ اصلا ایده‌ی خوبی نیست که لیام نیسون را در یک فیلم اکشن قرار دهیم و از او بخواهیم که صرفا پشت میز بنشیند.

ما هنوز حتی نمی‌دانیم که همسورث و تامپسون چه نقش‌هایی را در این فیلم ایفا می‌کنند، البته حدس می‌زنیم که آن‌ها نقش دو دوست مامور را ایفا کنند؛ همان‌طور که در فیلم اصلی این مجموعه ویل اسمیت (Will Smith) و تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) به‌ترتیب نقش شخصیت‌های مامور جی و مامور کی را ایفا می‌کردند. اتفاقات این فیلم در همان دنیای فیلم مردان سیاه‌پوش رخ می‌دهد، پس این احتمال نیز وجود دارد که مامورین دوست‌داشتنی ما در یک یا دو صحنه از این اسپینوف خود را نشان دهند.

کارگردانی این فیلم را کارگردان فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین»، یعنی اف. گری گری (F. Gary Gray) برعهده دارد و نویسندگی آن، برعهده نویسندگان فیلم Iron Man «مرد آهنی»، یعنی مت هالووی (Matt Holloway) و آرت مارکام (Art Marcum) است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.