وینستون دوک بازیگر جدید فیلم Us است

11 June 2018 - 12:36

وینستون دوک (Winston Duke) بازیگر فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) به لوپیتا نیونگ (Lupita Nyong) برای بازی در فیلم Us به کارگردانی جوردن پیل (Jordan Peele) پیوسته است. دوک برای بازی در نقش ماباکو در فیلم پلنگ سیاه سر و صدای زیادی به پا کرد، او یکی از شخصیت‌های بیاد ماندنی دنیای سینمایی مارول در فیلم رایان کوگلر در سال ۲۰۱۸ شد. سپس او در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) رهبر جباری بود و حالا حرفه خود را توسعه بخشیده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر جمعه شب در صفحه توییتر خود اعلام کرد که به جمع بازیگران Us پیوسته است و اولین پوستر رسمی فیلم را منتشر کرد. این توییت پیل را بعنوان کارگردان رویایی توصیف کرد. دوک قطعا برای سفر در این فیلم با کارگردان فیلم هیجان‌زده است و طبق آنچه در پوستر فیلم آمده، این فیلم کابوس جدیدی از ذهن پیل است.

صفحه فیلم Us خبر حضور نیونگ را تایید کرده است. الیزابت موس (Elisabeth Moss) نیز در حال مذاکره است اما هنوز خبری از حضور او اعلام نشده است.‌ با اینکه خیلی‌ها به فیلم جدید پیل چشم دارند، شایان ذکر است که این فیلم همان توجهی که به مسائل اجتماعی Get Out را داشت، ندارد اما لحن آن ممکن است مشابه باشد.

داستان Us هر چه باشد، شبیه Get Out است. براساس پوستر منتشر شده، این فیلم مهیج دیگری با المان‌های ترسناک است. تاکنون، پیل بازیگران با استعدادی برای کارهای خود انتخاب کرده است. دوک با بازی در نقش ماباکو سطح بازیگری خود را ارتقا داد و یکی از بهترین شخصیت‌های پلنگ سیاه شد. او در فیلم Us این شانس را خواهد داشت تا به افق بالاتری دست یابد. Us تا مارس ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد. Get Out فوریه ۲۰۱۷ اکران شد و به موفقیت بزرگی در فوریه ۲۰۱۷ دست یافت و بلوم‌هاوس پیکچرز به فروش ۲۵۵ میلیون دلار جهانی دست یافت در حالی که بودجه آن تنها ۴.۵ میلیون دلار بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.