تریلر سریال ترسناک Them از آمازون منتشر شد

10 March 2021 - 08:29
سریال Them

تریلر ترسناک و هیجان‌انگیز سریال جدید آمازون و سونی به نام Them به کارگردانی جردل پیل منتشر شد. تماشای تریلر این سریال ما را به یاد فیلم Us می‌اندازد.

سریال Them با فیلم Us همراه شد. براساس تریلر و خلاصه رسمی داستان این مجموعه ترسناک از آمازون می‌توان گفت این سریال ما را به یاد فیلم ترسناک جردن پیل (Jordan Peele) در سال ۲۰۱۹ یعنی فیلم Us و فیلم تحسین‌شده قبلیش یعنی Get Out می‌اندازد.

Them به نویسندگی لیتل ماروین (Little Marvin) و تهیه‌کنندگی اجرایی از لینا ویت (Lena Waithe)، یک مجموعه کوچک است که به بررسی وحشت در آمریکا می‌پردازد. فصل اول این سریال در دهه ۱۹۵۰ اتفاق می‌افتد و پیرامون یک خانواده سیاه‌پوست است که در دوره معروف به “مهاجرت بزرگ” از کارولینای شمالی به یک محله کاملا سفیدنشین در لس‌آنجلس نقل مکان می‌کنند. خانه جدید و باآرامش این خانواده به زودی به مکانی برای نیروهای شوم از همسایگی آن‌ها و همچنین از دنیای دیگر می‌شود تا سربه‌سر آن‌ها بگذارند، از آن‌ها انتقام بگیرند و آن‌ها را تهدید و نابود کنند.

نه تنها عناصری در این تریلر از جمله فونت قرمز تیتر آن وجود دارد که من را به یاد Us می‌اندازد بلکه ستاره جوان آن فیلم یعنی شهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph) در کنار دبورا آیورینده  (Deborah Ayorinde)، اشلی توماس (Ashley Thomas)، آلیسون پیل (Alison Pill)، ملودی هرد (Melody Hurd) و بازیگر سریال True Blood یعنی رایان کوانتن (Ryan Kwanten) در این سریال ایفای نقش می‌کند.

ستاره سریال The Chi ینی ویت و لیتل ماروین در کنار میری یون (Miri Yoon)، دویوید متیوز (David Matthews)، دن کرت (Don Kurt)  و روی لی (Roy Lee) به نمایندگی از کمپانی Vertigo Entertainment تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند. سریال Them محصول مشترک کمپانی Sony Pictures Television و استودیو Amazon می‌باشد و قرار است ۹ آوریل (۲۰ فروردین ۱۴۰۰) به صورت اختصاصی در سرویس پخش Amazon Prime Video منتشر شود.

تریلر این سریال ترسناک و هیجان‌انگیز را در کانال یوتیوب مشاهد نمایید. در قسمت زیر نیز می‌توانید پوستر این سریال را مشاهده نمایید.

سریال Them

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • صالح پور says:

    روح وروان ادم بهم میریزه😔

  • مهدی says:

    ترسناک بودن این سریال بابته چیه؟
    فقط آزار همسایه ها ترسناکش کرده یا نیروهای ماورالطبیعه هم توی این سریال هستن؟
    من به شخصه سلیقم طوریه که دوست دارم توی فیلم ترسناک فقط نیروهای ماورالطبیعه باشن نه خون خونریزی و قتل جنایت.