حضور ایوان مک‌گرگور در دنباله‌ی فیلم The Shining

17 June 2018 - 09:00

«ایوان مک‌گرگور» (Ewan McGregor) قرار است در دنباله‌ی فیلم The Shining «درخشش» که Doctor Sleep نام دارد، نقش بزرگسالی «دنی تورنس» را ایفا کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به گزارشات، استیون کینگ (Stephen King)، نویسنده‌ی کتاب‌های The Shining و Doctor Sleep، برای مک‌گرگور آرزوی موفقیت کرده است.

«مایک فلناگان » (Mike Flanagan) که ساخت Gerald’s Game «بازی جرالد»، دیگر اقتباس کتاب کینگ را بر عهده داشت، برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده و «ترور میسی» (Trevor Macy) و «جان برگ» (Jon Berg) هم به عنوان تهیه‌کنندگان حضور دارند.

کمپانی «برادران وارنر» چند سالی می‌شود که در حال توسعه این فیلم و Overlook Hotel «هتل اورلوک»، که داستانش قبل از درخشش رخ می‌دهد، است؛ ولی مشکلاتی که سر بودجه مطرح بود نمی‌گذاشت ساخت این فیلم‌ها کلید بخورند. اما اکنون با توجه به موفقیت فیلم It «آن»، هر استودیویی که بتواند حق امتیاز کتاب‌های کینگ را به دست آورد به دنبال ساخت آن هم قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «تاثیر اتفاقات هتل «اورلوک» دنی تورنس را در بزرگسالی هم رها نکرده و او به بازتابی از پدر مرگبارش تبدیل شده و از مشکلاتی مثل عدم کنترل خشم و اعتیاد به الکل – که دردهایش به همراه قدرت‌های «درخشش» او را کاهش می‌دهد – رنج می‌برد. این قدرت‌ها و قابلیت‌ها زمانی که دنی در حالت معمولی‌اش است بازمی‌گردند و او به فردی در حال مرگ در یک بیمارستان کمک می‌کند. دنی ارتباطی روحی با یک دختر برقرار می‌کند که دارای قدرت‌های مشابه او است و گروهی با همین قدرت‌ها به دنبالش هستند. اگر افرادی که دارای قدرت‌های درخشش هستند مرگی دردناک داشته باشند، بخاری از آن‌ها خارج می‌شود که با استنشاق این بخار، افراد دیگری که این قدرت را دارند، قابلیت‌های درخشش بیشتر و قوی‌تری به دست‌ خواهند آورد. دنی و آن دختر از این موضوع اطلاع پیدا می‌کنند و خط داستانی فیلم را تشکیل می‌دهند.»

فیلم درخشش را «استنلی کوبریک» (Stanley Kubrick) کارگردانی کرد و بازیگرانی از جمله «جک نیکلسون» (Jack Nicholson) و «شلی دووال» (Shelley Duvall) در آن حضور داشتند و همچنین «دنی لوید» (Danny Lloyd) هم نقش کودکی دنی تورنس را ایفا کرد. این فیلم فروش آنچنان بالایی نداشت و با بودجه‌ای ۱۹ میلیون دلاری، ۴۴ میلیون دلار به دست آورد. انتظار می‌رود که «Doctor Sleep» بسیار موفق عمل کند و با توجه به داستان قوی‌اش دنباله‌هایی هم برای آن ساخته شود.

منبع: variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.