فاکس تاریخ اکران جدیدی برای فیلم‌های The Woman in the Window و Bad Times at the El Royale تعیین کرد

3 July 2018 - 21:01

Deadline گزارش کرده است که استودیو فاکس قرن ۲۰ ام (۲۰th Century Fox) یک تاریخ انتشار رسمی برای اقتباس هیجان انگیز The Woman in the Window «یک زن در پنجره» اعلام کرده است و اکران فیلم Bad Times at the El Royale را یک هفته به تعویق انداخته است. فیلم The Woman in the Window در چهارم اکتبر سال ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۹۸) اکران می‌شود و Bad Times at the El Royale دوازدهم اکتبر امسال (۲۰ مهر) به روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم The Woman in the Window داستان فردی به نام دکتر آنا فاکس (Anna Fox) با بازی امی آدامز (Amy Adams) را روایت می‌کند که تنها در شهر نیویورک زندگی می‌کند و در آپارتمانش، فیلم‌های کلاسیک و همسایگانش را تماشا می‌کند. هنگامی که خانواده‌ی راشل به خانه می‌روند، آنا این خانواده را ایده‌آل می‌بیند و آنها را جاسوسی می‌کند و در این حین شاهد یک رویداد تکان دهنده است که زندگی او را تغییر می‌دهد.

تغییر تاریخ برای فیلم  Bad Times at the El Royale احتمال دارد که این فیلم را در وضعیت بهتری قرار دهد. چرا که قرار بود در ۵ اکتبر (۱۳ مهر) اکران شود و این مصادف با اکران فیلم بسیار مورد انتظار Venom «ونوم» است که در آن تام هاردی (Tom Hardy) هنرنمایی خواهد کرد. همچنین فیلم  A Star is Born (یک ستاره بدنیا می‌آید) نیز با بازی بردلی کوپر (Bradley Cooper) و لیدی گاگا (Lady Gaga) نیز در این تاریخ اکران خواهد شد. گفته می‌شود فیلم Bad Times at the El Royale در سال ۱۹۶۰ و در یک هتل رو به زوال اتفاق می‌افتد.

در این فیلم کریس همسورث (Chris Hemsworth) بازیگر فیلم‌های Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» و Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک»، جان هم (Jon Hamm) بازیگر Mad Men و Tag، جف بریجز (Jeff Bridges) بازیگر Kingsman: The Golden Circle و The Big Lebowski، داکوتا جانسون (Dakota Johnson) بازیگر مجموعه فیلم‌های Fifty Shades، سینتیا اریوو (Cynthia Erivo) بازیگر Widows، نیک آفرمن (Nick Offerman) بازیگر Parks and Recreation و کایلی اسپانی (Cailee Spaeny) بازیگر Pacific Rim Uprising بازی خواهند کرد. فیلم Bad Times at the El Royale نوشته شده و کارگردانی شده توسط درو گودارد (Drew Goddard) است.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.