اسکار ایزاک از سری نهم جنگ ستارگان می‌گوید

15 October 2018 - 12:00

ساختن فیلم جنگ ستارگان آسان نیست. جدا از میلیاردها دلاری که برای این فیلم‌ها خرج می‌شود و تولیدات گسترده و عظیم آن‌ها، فشار کار بسیار بالاست. گروهی از آن‌هایی که به سختی می‌میرند و آن‌هایی که زنده می‌مانند وجود دارد و ما شاهد واکنش‌های بدی به The Last Jedi بودیم. اما طبق گفته‌ی اسکار ایزاک (Oscar Isaac)، که در نقش چو دامرون در فیلم‌های آخرین جدی و نیرو برمی‌خیزد بازی کرده، فیلم‌برداری قسمت نهم به خوبی پیش می‌رود چون ابرامز برگشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ایزاک در مصاحبه با IndieWire، از فیلم‌برداری قسمت نهم و احساس‌اش گفته است:

فیلم‌برداری این سری خیلی بهتر و راحت‌تر از دو قسمت قبلی است. من حس خوبی دارم و وقتی می‌خواهم بروم سر صحنه به این فکر می‌کنم که قرار است چیزهای جدیدی یاد بگیرم. این بخاطر برگشت جی.جی. و اعتماد به نفس اوست. فشار کمتری روی ما هست و ما فیلم خوبی می‌سازیم و اوقات خوشی داریم.

با اینکه این مسئله می‌تواند باعث نگرانی عده‌ای شود که از آخرین جدی راضی نبودند، اما گویا ایزاک و مابقی بازیگران حس خوبی دارند. این بازیگر اظهار داشت سری نهم زنده‌تر است:

اغلب حس می‌کنی راهی پیدا می‌شود برای اینکه چیزی را زنده‌تر کنی اما این‌بار همه چیز فرق داشت و نیازی نیست چیزی را وانمود کنی.

در حالیکه عنوان سری نهم و داستان آن اعلام نشده فقط می‌دانیم سری نهم جنگ ستارگان ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ راهی سینماها می‌شود. دیزی رایدلی (Daisy Ridley)، جان بویگا (John Boyega)، آدام درایور (Adam Driver)، کلی ماری تران (Kelly Marie Tran) و کری راسل (Keri Russell) بازیگران این فیلم هستند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.