تریلر انیمیشن خانواده آدامز 2: مسافرت خانوادگی هیولاها!

8 September 2021 - 13:45
تریلر انیمیشن خانواده آدامز 2: مسافرت خانوادگی هیولاها!

کمپانی MGM، دومین تریلر رسمی انیمیشن ترسناک خانواده آدامز 2 را منتشر کرد. شارلیز ترون و اسکار آیزاک در این انیمیشن به صداپیشگی پرداخته‌اند.

در حالی که کمتر از 1 ماه دیگر، قسمت دوم انیمیشن خانواده آدامز (The Addams Family 2) منتشر خواهد شد، کمپانی MGM تریلری جدید از این انیمیشن را منتشر کرد.

به مانند قسمت نخست، اسکار آیزاک (Oscar Isaac) و شارلیز ترون (Charlize Theron) در کنار کلویی گریس مورتس (Chloë Grace Moretz)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و نیک کرول (Nick Kroll)، به صداپیشگی در این انیمیشن پرداخته‌اند.

در قسمت دوم این انیمیشن، گومز (با صداپیشگی آیزاک) و مورتیشیا (با صداپیشگی ترون) وقتی می‌بینند که دو فرزند آن ها (مورتس و ولفهارد) در حال فاصله گرفتن از سنت‌های خانوادگی هستند، تصمیم می‌گیرند تا به یک سفر خانوادگی رفته تا بتوانند آن‌ها را بیشتر با راه و روش زندگی خود آشنا کنند و به آن‌ها نزدیک‌تر شوند.

قسمت نخست این انیمیشن در سال 2019 منتشر شد و در حالی که با بودجه 24 میلیون دلاری ساخته شده بود، توانست در گیشه عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و به فروش 203 میلیون دلاری، دست پیدا کند.

خانواده آدامز، یکی از قدیمی‌ترین خانواده‌های فرهنگ عامه آمریکا محسوب می‌شوند که در سال 1938، توسط چارلز آدامز (Charles Addams) به وجود آمدند و در سال 1964، نخستین سریال تلویزیونی درباره آن‌ها ساخته شد.

پیش از این قرار بود انیمیشن خانواده آدامز 2 تنها در سالن‌های سینمایی منتشر شود اما به خاطر ویروس کرونا، این انیمیشن به صورت همزمان از طریق سرویس‌های استریم نیز منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز انتشار، این انیمیشن را دانلود و تماشا کنند.

لازم به ذکر است که این انیمیشن در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) منتشر خواهد شد.

دانلود دومین تریلر انیمیشن خانواده آدامز 2 با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود دومین تریلر انیمیشن خانواده آدامز 2 با کیفیت عالی (1080p)

منبع: کمپانی MGM

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.