اولین تریلر رسمی از Avengers 4 منتشر شد

7 December 2018 - 18:36

آیا دنباله‌ی بزرگترین فیلم سال ۲۰۱۸، تبدیل بزرگترین دنباله‌ی تاریخ خواهد شد؟ آسمان هم در ماه مه سال ۲۰۱۹ برای دیدن چهارمین فیلم Avengers «انتقام جویان» از استودیو مارول و شرکت بزرگ دیزنی لحظه شماری می‌کند. اما اکنون تریلر این فیلم بزرگ رسیده است و آسمان‌ها هم برای نتیجه‌ی این نبرد حماسی بین قهرمان‌ها، شرط بندی می‌کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

زمانی که ما آخرین بار، ابرقهرمانان مارول را ترک کردیم، نیمی از دنیای آنها نابود شد اما نه با انفجار یک بمب بلکه با یک بشکن زدن! این وضعیت در بزرگترین فیلم امسال یعنی Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» را تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین (Josh Brolin) رقم زد تا روح نیمی از مردم دنیا را منقرض کند. در میان نابود شدگان، مرد عنکبوتی (Spider-Man) با درخشش تام هالند (Tom Holland) و بسیاری از بهترین دوستانش هم حضور داشتند.

فیلم چهارم توسط آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) کارگردانی شد. این دو کار خود را در استودیو مارول با فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» در سال ۲۰۱۴ آغاز کردند و سپس در سال ۲۰۱۶ فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را کارگردانی کردند که یکی از بهترین اثرهای مارول است و فیلم پرافتخار «نبرد ابدیت» در آوریل گذشته نیز کار این دو برادردوست داشتنی بود.

این تریلر بسیار مورد انتظار از «انتقام جویان»، درست چهار روز پس از تریلر بی‌نظیر و حماسی منتشر شده برای فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» است که در طی Monday Night Football از ESPN پخش شد. استودیو مارول برای سال بعد بسیار پرکار است و اکران سه فیلم «کاپیتان مارول» در هشتم مارس (۱۷ اسفند)، دنباله‌ی فیلم «انتقام جویان» در سوم مه (۱۳ اردیبهشت ۹۸) و Spider-Man: Far From «مرد عنبکوتی: دور از خانه» در پنجم ژوئیه (۱۴ تیر ۹۸) را در دستور کار خود دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.