مذاکرات وودی هارلسون با فاکس برای حضور در فیلم Fruit Loops

1 February 2019 - 17:59

به نظر می‌رسد وودی هارلسون (Woody Harrelson) بازیگر فیلم هایی چون No Country For Old Men «جایی برای پیرمرد ها نیست» و War For The Planet of The Apes «جنگ برای سیاره میمون ها» و سریال True Detective «کارآگاه حقیقی» در حال صحبت با کمپانی فاکس قرن بیستم (۲۰th Century Fox) جهت حضور در فیلم جدیدی است.

این بازیگر پنجاه و هفت ساله که در کارنامه خود نامزدی اسکار را نیز دارد در حال مذاکره با فاکس قرن بیستم برای حضور در فیلم جدید تد ملفی (Ted Melfi) یعنی Fruit Loops می‌باشد. فیلمی که گفته می‌شود شباهت های بسیاری به فیلم One Flew Over The Cuckoo’s Nest «پروازی بر آشیانه فاخته» دارد و به نوعی در همان خط شاهکار میلوش فورمان (Miloš Forman) است. فیلمنامه ملفی روایت دسته‌ای از بیماران روانی است که پس از شنیدن خبر به فروش رسیدن تیمارستانی که در آن هستند، باید با همکاری یکدیگر راه چاره‌ای بیابند.

 به گفته منابع موجود، وودی هارلسون در صورت توافق برای حضور در فیلم نقش سرگرد لئونارد کابی را بازی می کند که به دلیل حضور طولانی مدت در جنگ ویتنام از اختلال روانی پس از ضایعه (PTSD) رنج می‌‌برد. هنوز تاریخ دقیقی جهت عرضه آخرین ساخته تد ملفی اعلام نشده است، با این حال این فیلم از فیلم های مورد‌ انتظار طرفداران سینما می‌باشد.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.