مذاکرات ادریس البا برای پیوستن به فیلم علمی تخیلی ماورایی Deeper

2 February 2019 - 09:30

پس از اینکه ادریس البا (Idris Elba) بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب را در اولین تریلر فیلم Hobbs and Shaw «هابز و شاو» در نقش ابرشرور پرقدرت و خاص دیدیم، خبرها حاکی از این است که او در فیلم مهم دیگری حضور خواهد داشت. این بازیگر مستعد در حال مذاکره برای حضور در فیلم مهیج ماورایی Deeper «عمیق‌تر» ‌محصول MGM است. مکس لندیس (Max Landis) فیلمنامه‌ی این فیلم را نوشته و بالتازار کورماکور (Baltasar Kormakur) آن را کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر البا در نقش اصلی به این پروژه بپیوندد، تولید فیلم Deeper هرچه زودتر آغاز خواهد شد. البا نقش یک فضانورد را بازی خواهد کرد که به گودالی عمیق در اقیانوس که تازه کشف شده سفر می‌کند، جایی که با یک نیروی شیطانی و خطرناک روبرو می‌شود. با اینکه لحن فیلم Deeper با فیلم‌های Gravity «جاذبه» و The Martian «مریخی» مقایسه شده است، اما بیشتر شبیه ترکیبی از فیلم‌های Event Horizon «افق رویداد» و The Abyss «ورطه» به نظر می‌آید.

آخرین خبری که از این فیلم منتشر شد حاکی از این بود که قرار است بردلی کوپر (Bradley Cooper) و گل گدوت (Gal Gadot) در آن بازی کنند و کورنل ماندروچو (Kornel Mundruczo) آن را کارگردانی کند، اما همه‌ی آن‌ها به دلایل مختلف از حضور در این پروژه منصرف شدند. حالا که قرار است البا نقش اصلی را بازی کند، احتمالا به زودی شاهد انتخاب بازیگران جدیدی برای بازی در کنار او خواهیم بود. البا در سال ۲۰۱۹ در فیلم‌های Hobbs and Shaw و Cats دیده خواهد شد.

دیوید گویر (David Goyer)، کوین تورن (Kevin Turen)، راسل اکرمن (Russell Ackerman) و جان شونفلدر (John Schoenfelder) تهیه‌کنندگی فیلم Deeper را برعهده دارند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.