ادریس البا ستاره فیلم اکشنی با نام Stay Frosty خواهد بود

8 May 2021 - 14:45
Stay Frosty

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، ادریس البا قرار است در نقش اصلی فیلم اکشنی با عنوان Stay Frosty به ایفای نقش بپردازد.

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی حقوق مربوط به فیلم‌نامه گمانی (نویسنده بدون این که سفارشی داشته باشد، ایده‌ بکر و دست اول خود را گسترش می‌دهد و فیلم‌نامه را می‌نویسد، سپس برای فروشش اقدام می‌کند) نوشته شده توسط تایلر مارسکا (Tyler Marceca) با نام Stay Frosty را به مبلغ یک میلیون دلار خریداری کرده است.

وظیفه کارگردانی این پروژه را بدلکار، بازیگر و کارگردان آمریکایی با نام سم هارگریو (Sam Hargrave) بر عهده خواهد داشت. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم بسیار موفق کمپانی نتفلیکس با نام Extraction اشاره کرد. ادریس البا (Idris Elba) قرار است در این فیلم، در نقش مردی که به صورت معجزه‌آسایی از شلیک گلوله‌ای در سرش توسط قاتلی جان سالم به در برده، ظاهر شود. پس از این واقعه، او تلاش می‌کند تا بفهمد که چه کسی قصد جان او را کرده و در این حین نیز، به خانه‌اش بازمی‌گردد تا کریسمس را در کنار پسرش سپری کند.

علاوه بر این، وب‌سایت ددلاین در گزارش خود اشاره کرده که کاراکتر ادریس البا در این فیلم، تشابه بسیاری با کاراکتر کیانو ریوز (Keanu Reeves) در سری فیلم‌های John Wick خواهد داشت. همچنین این وب‌سایت گفته که امکان دارد فیلم Stay Frosty، آغازکننده فرنچایز جدیدی برای کمپانی برادران وارنر باشد.

از تولید‌کنندگان این پروژه، می‌توان به سم هارگریو و ادریس البا به همراه مایک ریچاردسون (Mike Richardson) و کیت گلدبرگ (Keith Goldberg) از کمپانی Warner Bros اشاره کرد. نویسنده فیلم‌نامه این فیلم یعنی تایلر مارسکا، پیش از این نیز حقوق مربوط به یکی دیگر از فیلم‌نامه‌های‌ خود با عنوان The Disciple Program را به کمپانی یونیورسال فروخته و این کمپانی نیز قرار است فیلمی را براساس آن، با نقش‌آفرینی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) در نقش اصلی تولید کند.

ادریس البا به‌زودی قرار است در نقش کاراکتر بلاداسپورت (Bloodsport) در فیلم اکشن و ابرقهرمانی کمپانی DC با عنوان The Suicide Squad دیده شود. این فیلم توسط جیمز گان (James Gunn) کارگردانی شده است. از دیگر پروژه‌های آینده این بازیگر نیز می‌توان به فیلم بعدی جرج میلر (George Miller) با عنوان Three Thousand Years of Longing که کار فیلم‌برداری آن به‌تازگی به اتمام رسیده و فیلم وسترن کمپانی نتفلیکس با نام The Harder They Fall اشاره کرد.

او در فیلم Three Thousand Years of Longing در کنار بازیگر دیگری با نام تیلدا سوینتن (Tilda Swinton) ظاهر خواهد شد. از بازیگران مطرحی که به همراه او در فیلم The Harder They Fall نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به جاناتان میجرز (Jonathan Majors)، لاکیت استنفیلد (LaKeith Stanfield)، رجینا کینگ (Regina King)، زازی بیتز (Zazie Beetz) و دلروی لیندو (Delroy Lindo) اشاره کرد. این فیلم قرار است تا پایان سال جاری در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

سم هارگریو نیز قرار است در آینده وظیفه کارگردانی فیلم جدید کمپانی MGM با عنوان Combat Control و با نقش‌آفرینی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) را بر عهده داشته باشد. او حرفه کارگردانی خود را با هدایت فیلم اکشن شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Extraction و با نقش‌آفرینی کریس همسورث (Chris Hemsworth) آغاز کرده است. این فیلم تبدیل به پربیننده‌ترین فیلم پخش شده در تاریخ شبکه اینترنتی نتفلیکس شده است. کمپانی نتفلیکس دستور ساخت قسمت دوم این فیلم را نیز صادر کرده و سم هارگریو قرار است دوباره وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.