ادریس البا به فیلم جاسوسی مهیجی از سیمون کینبرگ پیوست

15 August 2020 - 22:00

اپل پروژه پرستاره دیگری در دست ساخت قرار داده است. بعد از یک رقابت تنگاتنگ در مناقصه، این غول تکنولوژی توانسته به حق ساخت فیلم جدیدی دست یابد که ادریس البا (Idris Elba) بازیگر و تولیدکننده آن به همراه سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) خالق مردان ایکس است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جزئیات مربوط به داستان مخفی نگه داشته شده اما این پروژه در آفریقا ساخته خواهد شد و داستان مهیج جاسوسی و رومانتیکی دارد، ژانری که کینبرگ سال ۲۰۰۵ با Mr. and Mrs. Smith در آن قدم گذاشته بود.

تراون فری (Travon Free) که The Daily Show و سریال Camping را برای اچ‌بی‌او ساخته، فیلمنامه کار را می‌نویسد. جز البا و کینبرگ، آدری کان (Audrey Chon) مدیر کمپانی Genre Films کینبرگ، این فیلم را تولید می‌کند.

این پروژه به دیگر پروژه‌های پرستاره اپل مانند Emancipation با بازی ویل اسمیت (Will Smith) و Killers of the Flower Moon ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) پیوسته است.

کینبرگ در حال همکاری با اپل روی یک سریال علمی تخیلی بدون عنوان و فیلم جاسوسی مهیج ۳۵۵ است.

البا به زودی در Concrete Cowboys دیده می‌شود که ماه آینده در فستیوال فیلم تورنتو به نمایش در می‌آید و قرار است سال ۲۰۲۱ با دنباله The Suicide Squad به سینماها بازگردد. او در حال بازی در فیلم وسترن Harder They Fall محصول نتفلیکس است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.