صحبت‌های خاویر باردم در مورد فیلم «تل‌ماسه»

24 February 2019 - 00:13

فیلم Dune «تل‌ماسه» که به کارگردانی دنی ولینو (Denis Villeneuve) یکی از مورد انتظار‌ترین آثار طرفداران سینما است که ستارگان زیادی را در بین بازیگران خود می‌بیند. خاویر باردم (Javier Bardem) یکی از این ستاره‌هاست که حالا در مصاحبه‌ای در مورد این فیلم صحبت‌هایی کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خاویر باردم در مصاحبه‌ای که با CinemaBlend داشته، در مورد پیشنهاد حضور در این فیلم از سوی ویلنو گفته:

به او گفتم که شوخی می‌کند؟ از او پرسیدم که برای حضور در این فیلم چقدر باید پول بدهم! یکی از موهبت‌هایی که دارم این زندگی است. زندگی که در آن می‌توانم کاری که عاشقش هستم را انجام دهم. همچنین می‌توانم با کسانی کار کنم که واقعا ستایش‌شان می‌کنم.

اطلاعات زیادی از «تل‌ماسه» منتشر نشده جز اینکه ویلنو قصد دارد تا کتاب فرانک هربرت (Frank Herbert) را تبدیل به دو فیلم کند. با این حال، باردم گفته که مهم نیست ویلنو چگونه با فیلم برخورد کند و او از اینکه در این پروژه حضور دارد خوشحال است:

سه کتاب اول این سری را خوانده‌ام. البته فیلم دیوید لینچ (David Lynch) را هم دیده‌ام. من یکم مارس پنجاه ساله می‌شوم پس قطعا فیلم دیوید لینچ را دیده‌ام. اولین باری که در سال ۱۹۸۴ آن را دیدم را یادم است و یادم می‌آید که عاشقش شدم.

فیلم «تل‌ماسه» که علاوه بر باردم بازیگرانی چون تیموتی شلمی (Timothee Chalamet)، جاش برولین (Josh Brolin)، جیسون موموآ (Jason Momoa) و ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) را در لیست خود می‌بیند، در ۲۰ نوامبر سال ۲۰۲۰ به روی پرده می‌رود.

منبع: Cinemablend

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.