مارگو رابی فیلم موزیکال Big Gay Jamboree را می‌سازد

2 March 2019 - 13:00

مارگو رابی (Margot Robbie) وارد دنیای فیلم موزیکال شده است. کمپانی LuckyChap Entertainment و Australian A-lister فیلم موزیکال Big Gay Jamboree را برای پارامونت می‌سازند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

آلتی جونز (Alethea Jones) برای کارگردانی فیلم به قلم مارلا میندل (Marla Mindelle) و جاناتان پارکس-رمپیج (Jonathan Parks-Rampage) به این پروژه ملحق شده است.

فیلم Jamboree داستان زندگی زن جوانی است که بعد از بیدار شدن در شهر عجیب غریبی، می‌فهمد که به دنیای موزیکال ۱۹۴۰ رفته است. او حس مدرن و متداول خود را وارد این دنیای خام کرده و دوستانی پیدا می‌کند که کمکش می‌کنند تا بفهمد چه اتفاقی افتاده و چگونه راه خانه را پیدا کند.

این پروژه براساس The Book of Mormon نوشته شده که کمدی موزیکال درباره دو مینی‌سریال در آفریقا و اُکلاهما است. مینی‌سریال دوم موزیکال راجرز و همرستین درباره مثلث عشقی در قرن ۲۰ در غرب آمریکاست.

رابی در این پروژه بازی نمی‌کند و تهیه آن را به همراه جوزی مک‌نامارا (Josey McNamara) و تام آکرلی (Tom Ackerly) برعهده دارد. آری لوبت (Ari Lubet)، گرگ والتر (Greg Walter) و دیو بکی (Dave Becky) این پروژه را تولید می‌کند.

رابی در حال حاضر سر کار Birds of Prey برادران وارنر در نقش هارلی کوین است و تولید آن را برعهده دارد. و کمپانی‌اش این هفته کمدی Dollface با بازی کت دنینگز (Kat Dennings) را اکران می‌کند. رابی برای بازی و تولید باربی نیز به این پروژه پیوسته که براساس عروسک باربی است. این پروژه هنوز کارگردان ندارد.

جونز کارگردان کمدی Fun Moms Dinner در سال ۲۰۱۷ بود و چند قسمت از Lodge 49 و درام Queen America را ساخته است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.