باکس‌آفیس هفتگی: ناکامی مردان سیاه‌پوش بین‌المللی و Shaft در گیشه

17 June 2019 - 10:14

آخر هفته ناامید کننده دیگری را برای هر دو فیلم Men in Black International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) محصول سونی و Shaft محصول برادران وارنر شاهد بودیم، جایی که هر دو فیلم نتوانستند انتظارات استودیو را برآورده کنند. این آخر هفته در مقایسه با آخر هفته سال گذشته که Incredibles 2 اکران شد و افتتاحیه ۱۸۲.۶ میلیون دلاری داشت، بسیار کم فروش بوده است. هفته آینده فیلم دیگری از پیکسار اکران می‌شود و شاید  Toy Story 4 بتواند این طلسم بدبیاری گیشه را بشکند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم مردان سیاه‌پوش بین‌المللی افتتاحیه ناامید کننده‌ای داشت و تنها ۲۸.۵ میلیون دلار در ۴۲۲۴ سینما فروخت. این پایین‌ترین افتتاحیه فرنچایز است، درحالیکه سه سری قبلی بیش از ۵۱ میلیون دلار در افتتاحیه فروخته بودند. تولید ۱۱۰ میلیون دلاری فیلم این سری را جزو دنباله‌هایی قرار داده که این مدت پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند.

این فیلم با نمرات منفی مواجه شد و مخاطبین روز افتتاحیه امتیاز B سینمااسکور را به آن دادند. ۵۶ درصد از مخاطبین فیلم در روز افتتاحیه زن و ۵۳ درصد ۲۵ سال به بالا داشتند.

در بازار بین‌المللی، مردان سیاه‌پوش ۷۳.۷ میلیون دلار در ۳۶ سینما فروخت تا به فروش جهانی ۱۰۲ میلیون دلار دست یابد.  چین با ۲۶.۳ میلیون دلار پیشتاز بوده و سپس روسیه با ۵.۱ میلیون دلار، کره جنوبی با ۴.۹ میلیون دلار، مکزیک با ۳.۹ میلیون دلار، ژاپن با ۳.۵ میلیون دلار، بریتانیا با ۳.۴ میلیون دلار، استرالیا با ۲.۶ میلیون دلار و فرانسه با ۲.۵ میلیون دلار قرار گرفته‌اند. این فیلم تقریبا ۹۲ درصد از بازارها را در برگرفته و در بلژیک (۱۹ ژوئن)، هلند (۲۰ ژوئن) و ایتالیا (۲۵ ژوئیه) اکران می‌شوند.

رده دوم جدول متعلق به The Secret Life of Pets 2 محصول یونیورسال و Illumination است که افت ۴۹ درصدی داشته و با ۲۳.۸ میلیون دلار وارد هفته دوم اکران خود شد و مجموع فروش داخلی‌اش بعد از ۱۰ روز به ۹۲ میلیون دلار رسیده است.

در بازار بین‌المللی این فیلم این آخر هفته ۸.۵ میلیون دلار فروخته و مجموع فروش جهانی‌اش به ۱۵۵ میلیون دلار رسیده است.

فیلم Aladdin دیزنی، وارد هفته چهارم خود شده است. جدیدترین لایو اکشن دیزنی با افت ۳۲ درصدی روبرو شده و ۱۶.۷ میلیون دلار ظرف سه روز آخر هفته فروخته و مجموع فروش داخلی‌اش به ۲۶۴ میلیون دلار رسیده است. از نظر بین‌المللی، این فیلم ۴۷.۵ میلیون دلار دیگر فروخته و به مجموع فروش بین‌المللی ۴۶۱ میلیون دلار رسیده و ۷۲۵ میلیون دلار فروش جهانی داشته است.

اکران‌های فیلم‌های آینده

هفته آینده شاهد اکران Toy Story 4 محصول دیزنی و پیکسار در بیش از ۴۴۰۰ سینما به همراه بازسازی Child’s Play محصول UA و همین‌طور Wild Rose محصول لاینزگیت خواهیم بود.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش را در قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.