انتخاب جون دیان رافائل برای بازی در کمدی Covers

25 June 2019 - 21:30

کمپانی‌های فیلم‌سازی Focus Features و Working Title Films بازیگر فیلم Grace and Frankie (گریسی و فرانکی): جون دیان رافائل (June Diane Raphael) را به تیم بازیگران کمدی Covers (کاورز) ساخته نیشا گاناترا (Nisha Ganatra) اضافه کرده‌اند. فضای این کمدی در دنیای شتابان استعداد و آوازه صحنه موسیقی هالیوود طراحی شده است. از جمله بازیگران دیگر این کمدی عبارت‌اند از: داکوتا جانسون (Dakota Johnson)، تراسی الیس راس (Tracee Ellis Ross)، کلوین هاریسون جیر (Kelvin Harrison Jr) و زو چائو (Zoe Chao). در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم‌نامه این کمدی که نوشته فلورا گریسون (Flora Greeson) است به روایت داستان یک سازنده مشتاق موسیقی می‌پردازد که به عنوان دستیار یک خواننده معروف کار طاقت‌فرسایی را تحمل می‌کند در حالی‌که برای ارائه و مطرح کردن حرفه خودش هم تلاش می‌کند. فیلم‌برداری این پروژه هم‌اکنون در حال انجام است.

تیم بوان (Tim Bevan) و اریک فلنر (Eric Fellner) از طرف کمپانی WT تهیه‌کنندگان پروژه هستند در حالی‌که الکساندرا لوی (Alexandra Loewy) تهیه‌کننده اجرایی می‌باشد. کمپانی Focus توزیع فیلم در آمریکا را برعهده دارد و کمپانی Universal Pictures Intertainment هم به توزیع بین‌المللی فیلم می‌پردازد.

رافائل اخیرا در کمدی Long Shot (لانگ شات) محصول کمپانی Lionstage در مقابل چارلیز ترون (Charlize Theron) و سث روگن (Seth Rogen) بازی کرده است، و قرار است برای فصل ششم Grace and Frankie از شبکه نتفلیکس که در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود نیز دوباره به ایفای نقش بپردازد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.