تریلر فصل چهارم Rick and Morty:‌ نصف فصلی که سزاوار آن هستید!

7 October 2019 - 23:00

شبکه ادالت سویم اولین تریلر فصل چهارم سریال محبوب و مورد انتظار Rick and Morty «ریک و مورتی» را منتشر کرد که برخی از بامزه‌ترین شوخی‌های این فصل را به نمایش می‌گذارد. پخش ۵ اپیزود اول این فصل از ۱۰ نوامبر آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تایکا وایتیتی (Taika Waititi)،‌ سم نیل (Sam Neill)، پل جیاماتی (Paul Giamatti) و کاتلین ترنر (Kathleen Turner) به عنوان بازیگر مهمان در این فصل صداپیشگی می‌کنند.

حدود ۲ سال از پخش قسمت پایانی فصل سوم سریال می‌گذرد که در آن ریک با بی‌میلی جری را دوباره به عنوان عضوی از خانواده قبول کرد. در این فصل علاوه بر شخصیت‌های قدیمی شاهد حضور موجودات عجیب و غریب جدیدی خواهیم بود.

ادالت سویم هفت ماه پس از پایان فصل سوم Rick and Morty این سریال را برای ۷۰ اپیزود دیگر تمدید کرد. دن هارمون (Dan Harmon) یکی از سازندگان سریال قبلا گفته بود برای جلوگیری از ایجاد فاصله زیاد بین فصل‌های جدید، تیم سازنده قبل از نهایی شدن زمان پخش فصل چهارم در حال نوشتن داستان فصل پنجم بوده‌اند.

ناراحت کننده است که فقط نیمی از فصل چهارم در ماه دسامبر پخش می‌شود. احتمالا باید تا مدتی هم منتظر پخش نیمه دوم این فصل باشیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.