تریلر The Outsider: اولین نگاه به سریالی جدید براساس رمانی از استفن کینگ

18 October 2019 - 11:30

شبکه HBO اولین تریلر مینی‌سریال اقتباسی The Outsider «بیگانه» را منتشر کرد که براساس رمان ترسناکی از استفن کینگ (Stephen King) ساخته شده است. در این سریال جیسون بیتمن (Jason Bateman) برنده گلدن گلوب و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) برنده امی حضور دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال The Outsider داستان کارآگاه رالف اندرسون (با بازی مندلسون) را دنبال می‌کند که برای بررسی قتل فرانکی پیترسون ۱۱ ساله به جنگل‌های جرجیا فرستاده می‌شود. شرایط مرموز پیرامون این جنایت وحشتناک باعث می‌شود رالف که هنوز با غم از دست دادن پسرش کنار نیامده، کارآگاه خصوصی غیرعادی هولی گیبنی (با بازی سینتیا اریوو (Cynthia Erivo)) را برای کمک به خودش فرا بخواند، زنی که رالف امیدوار است با استفاده از قابلیت‌های عجیبش بتواند نکات غیرقابل توصیف پرونده را توضیح دهد.

علاوه بر این سه بازیگر، بیل کمپ (Bill Camp)، میر وینینگهام (Mare Winningham)، پدی کانسیدین (Paddy Considine)، جولیان نیکولسون (Julianne Nicholson)، یول وازکز (Yul Vázquez)، جرمی باب (Jeremy Bobb) و مارک منچاکا (Marc Menchaca) در این سریال حضور دارند.

مندلسون و بیتمن همچنین تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارند. اندرو برنستاین (Andrew Bernstein) کارگردانی چند اپیزود از این سریال ماورایی را برعهده داشته است. ریچارد پرایس (Richard Price) نویسنده سریال است و بیتمن کارگدان دو اپیزود اول خواهد بود.

پخش سریال The Outsider از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۲ دی ۹۸) آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.