سازنده فیلم The Invisible Man قرارداد جدیدی با استودیو بلوم‌هاوس بست

3 March 2020 - 13:00

لی ونل (Leigh Whannell) در حال پشت سر گذاشتن یک هفته بسیار عالی است. پس از اینکه فیلم The Invisible Man «مرد نامرئی» ساخته او در باکس آفیس افتتاحیه ۲۹ میلیون دلاری داشت، حالا ونل قرارداد جدیدی به منظور ساخت فیلم و سریال با بلوم‌هاوس بسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این قرارداد دوساله شامل پروژه‌هایی خواهد شد که ونل نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن‌ها را برعهده خواهد داشت. ونل در بیانیه‌ای در این باره گفته است:

ده سال پیش با این تصور وارد دفتر جیسون بلوم شدم که او یک تهیه‌کننده است که فیلم‌های ترسناک را دوست دارد. اما نمی‌دانستم این آغاز یک شراکت و رفاقت ده ساله است. من از آن زمان با استودیو تازه‌کار بلوم‌هاوس همکاری کردم و شاهد تبدیل آن به عضو جدانشدنی ژانر وحشت بودم، شرکتی که حاضر است برای ایده‌پردازان مختلف ریسک کند. آن‌ها اعتماد زیادی به من داشته‌اند و امیدوارم طی رشد آن‌ها در دنیای سینما و تلویزیون همچنان در کنار آن‌ها باشم.

The Invisible Man هفتمین همکاری بین ونل و بلوم‌هاوس بود. این همکاری طولانی‌مدت شامل چهار فیلم Insidious «توطئه‌آمیز» و فیلم کمتر مورد توجه Upgrade «ارتقا» است. این همکاری جدید ممکن است شامل فیلم‌های هیولایی جدیدی برای یونیورسال باشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.