تریلر مینی سریال I Know This Much Is True منتشر شد

21 March 2020 - 15:30

شبکه HBO تریلر رسمی مینی سریال جدید I Know This Much Is True ساخته درک سیانفرنس (Derek Cianfrance) را منتشر کرده است. مارک رافلو (Mark Ruffalo) در نقش دومینیک در این سریال حضور دارد که در تلاش است از برادر دو قلوی اسکیزوفرنی‌اش، توماس، که خود رافلو نقش او را ایفا می‌کند، مراقبت کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال براساس رمان پر فروش والی لمب (Wally Lamb) به همین نام است. این مینی سریال ۶ قسمتی از ۲۷ آوریل روی آنتن شبکه اچ بی او می‌رود.

درک سیانفرنس، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی سریال است. I Know This Much Is True داستان برادران دو قلو در مجموعه خانوادگی است که ترکیبی از حماسه و خیانت، فداکاری و بخشش است. این سریال دومینیک و توماس را در مراحل مختلف زندگی‌شان نشان می‌دهد و با زمان حال شروع شده و تا میانسالی‌شان ادامه می‌یابد و فلش‌بک هایی به جوانی‌شان دارد‌‌.

ملیسا لیو (Melissa Leo) در نقش مادر این برادران و جولیت لوییز (Juliette Lewis) در نقش ندرا فرانک، رزی اودانل (Rosie O’Donnell) در نقش لیزا شفر و آرچی پانجابی (Archie Panjabi) در نقش دکتر پاتل، کاترین هان (Kathryn Constantine) در نقش دسا کانستنتاین، ایموگن پوتس (Imogen Poots) در نقش جوی هنکس دیگر بازیگران این مینی سریال هستند.

این مینی سریال برای تلویزیون نوشته شده و سیانفرنس تهیه کننده اجرایی آن به همراه بن بروانینگ (Ben Browning) و گلن باسنر (Glen Basner) از کمپانی FilmNation Entertainment و مارک رافلو از کمپانی Willi Hill Productions، گرگ فینبرگ (Gregg Fienberg)، لینت هاول تایلور (Lynette Howell Taylor)، والی لمب (Wally Lamb)، آنیا اپستین (Anya Epstein)، جیمی پاتریکوف (Jamie Patricof) است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.