بازگشت چارلی منکس در تریلر فصل دوم NOS4A2

14 April 2020 - 17:01

شبکه AMC، نخستین تریلر فصل دوم موردانتظار سریال سوپرنچرال NOS4A2 (نوسفراتو) را منتشر کرده است که تصویری از برگشت چارلی منکس را به ما ارائه می‌دهد که در فکر انتقام از ویک مک کوئین است. نقش‌های اصلی این سریال، که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته جو هیل (Joe Hill) می‌باشد، را زکری کویینتو (Zachary Quinto) و آشلی کامینگز (Ashleigh Cummings) ایفا می‌کنند. شما می‌توانید این ویدیو را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل دوم سریال، هشت سال پس از وقایع فصل اول را روایت می‌کند. ویک مک کوئین (با بازی کامینگز) برای نابود کردن چارلی منکس (با بازی کویینتو) از همیشه مصمم‌تر است. چارلی هم که با میرایی و فناپذیری اش مواجهه شده است، برای انتقام از ویک ناامید به نظر می‌رسد. این بار، او توجهش را به کسی معطوف می‌کند که بسیار مورد علاقه ویک است یعنی پسر هشت ساله‌اش: واین. مبارزه بر سر روح واین، ویک و چارلی را وارد یک رویارویی سریع با یکدیگر می‌کند، و آن‌ها را مجبور می‌کند که برای حفظ تسلط بر آینده واین، دوباره با اشتباهات گذشته‌شان روبرو شوند.

سریال NOS4A2 درواقع روایت‌گر داستان زن جوان بااستعدادی به نام ویک مک کوئین است که متوجه می‌شود از یک توانایی ماورایی برای پیدا کردن اشیای گم‌شده برخوردار است. این توانایی او را در مسیری قرار می‌دهد که تصادفاً با چارلی منکس روبه‌رو می‌شود، کسی که یک نامیرای اغواگر است که از روح بچه‌ها تغذیه می کند و سپس باقی‌مانده آن‌ها را در سرزمین کریسمس ذخیره می‌کند. سرزمین کریسمس، دهکده‌ای یخبندان و پیچیده در تخیلات منکس است که هر روزش یک روز کریسمس است و غم و ناراحتی در آن خلاف قانون است. ویک تلاش می‌کند تا منکس را شکست دهد و قربانیانش را نجات دهد- بدون این‌که غیر عاقلانه رفتار کند یا خودش را قربانی او کند.

سایر بازیگران این سریال عبارت‌اند از: جاکارا اسمیت (Jahkara Smith)، اولافر داری اولافسون (Olafur Darri Olafsson)، ایبون ماس-باکراک (Ebon Moss-Bachrach)، ویرجینیا کال (Virginia Kull)، جاناتان لانگدون (Jonathan Langdon)، و اشلی رومنس (Ashley Romans).

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، هیل و جمی اوبرین (Jami O’Brien) هستند. و فصل دوم این سریال قرار است روز دوشنبه، اول ماه ژوئن (۱۲ام خرداد)، ساعت ۱۰ شب، اکران شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.