مینی‌سریال Hedy Lamarr از شوتایم به اپل تی‌وی پلاس منتقل شد

29 May 2020 - 21:00

اپل تی‌وی پلاس در حال هزینه برای خرید آثار مختلفی است تا مخاطبان بیشتری را جذب این سرویس استریم کند. یک روز پس از اینکه اعلام شد اپل تامین مالی فیلم Killers of the Flower Moon ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) را برعهده خواهد داشت، حالا مینی‌سریال هشت اپیزودی Hedy Lamarr «هدی لامار» با بازی گال گادوت (Gal Gadot) از شبکه شوتایم به اپل تی‌وی پلاس منتقل شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این مینی‌سریال که توسط سارا تریم (Sarah Treem) سازنده سریال درام The Affair ساخته شده، گادوت نقش بازیگر نمادین عصر طلایی هالیوود یعنی هدی لامار را بازی خواهد کرد. در خلاصه داستان این سریال آمده است:

هدی لامار که به عنوان زیباترین زن دنیا شناخته می‌شود، ابتدا مورد ستایش قرار گرفت، اما سپس توسط مخاطبان آمریکایی فراموش شد. او حین این اتفاقات از ذهن خودش به خوبی استفاده کرد و اختراعات زیادی از جمله پایه اصلی تکنولوژی مخابرات طیف گسترده را به نام خودش ثبت کرد. این سریال زندگی این دختر طلایی هالیوود را طی ۳۰ سال از زمان فرارش از وین قبل از وقوع جنگ، تا اوج‌گیری او در عصر طلایی هالیوود، تا سقوطش قبل از جنگ سرد را روایت خواهد کرد. داستانی حماسی درباره یک زن مهاجر که هم از زمان خودش جلوتر بود و هم قربانی آن دوران شد.

گادوت در حال حاضر فیلم‌های Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»، Death on the Nile «قتل روی نیل» و Red Notice «هشدار قرمز»‌ را در دست توسعه دارد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.