لی ونل کارگردان فیلم Wolfman با بازی رایان گاسلینگ شد

9 July 2020 - 13:00

یونیورسال قصد دارد پروژه Wolfman «مرد گرگ‌نما» را هرچه زودتر وارد فاز تولید کند. حالا این استودیو با لی ونل (Leigh Whannell) برای کارگردانی این فیلم با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) به توافق رسیده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جیسون بلوم (Jason Blum) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد که به تازگی فیلم The Invisible Man «مرد نامرئی» با بازی الیزابت ماس (Elizabeth Moss) را ساخته است. آن فیلم با بودجه ۷ میلیون دلای در باکس آفیس فروش عالی ۱۲۴ میلیون دلاری داشت.

ونل داستان این فیلم را براساس ایده اصلی خودش و الهام‌گرفته شده از فیلم کلاسیک محصول ۱۹۴۱ خواهد نوشت. لارن شوکر بلوم و ربکا انجلو نویسندگی فیلمنامه را برعهده دارند.

ونل و گاسلینگ از مدت‌ها پیش می‌خواستند با یکدیگر همکاری کنند، اما در ابتدا وقتی پیشنهاد کارگردانی Wolfman به ونل پیشنهاد شد، به دلیل اینکه فیلمنامه را خودش ننوشته بود آن را رد کرد. شوکر بلوم همسر جیسون بلوم است، بنابراین بلوم از ونل خواسته بود در این مورد تجدیدنظر کند. ونل قراردادی با بلوم‌هاوس در زمینه آثار سینمایی و تلویزیونی دارد تا نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی چندین اثر مختلف را برای این استودیو انجام دهد. ونل و بلوم طی یک دهه گذشته در ساخت ۷ پروژه مختلف با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.