همبازی شدن رایان گاسلینگ و کریس ایوانز در فیلم The Gray Man

18 July 2020 - 09:00

رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) و کریس ایوانز (Chris Evans) بازیگران محبوب هالیوودی برای بازی در فیلم بلاک‌باستری The Gray Man «مرد خاکستری» محصول نتفلیکس انتخاب شدند. برادران روسو تهیه‌کنندگی این فیلم جاسوسی را برعهده خواهند داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جو روسو ‌(Joe Russo) رمان نوشته مارک گرینی (Mark Greaney) را با کمک کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استفن مک‌فیلی (Stephen McFeely) نویسندگان Avengers «انتقام‌جویان» اقتباس کرده است. نتفلیکس بودجه بیش از ۲۰۰ میلیون دلاری برای این فیلم در نظر گرفته و امیدوار است با آن یک فرنچایز بزرگ در سطح جیمز باند راه‌اندازی کند.

این فیلم مهیج داستان کورت گنتری مامور سابق سی‌آی‌ای که حالا به قاتلی مزدور تبدیل شده را دنبال می‎کند که با لقب مرد خاکستری شناخته می‌شود. گاسلینگ نقش گنتری را بازی می‌کند، که توسط همکار سابقش در سی‌آی‌ای یعنی لوید هنسن (با بازی ایوانز) تحت تعقیب قرار دارد.

انتظار می‎رود گاسلینگ در چندین فیلم براساس کتاب پرفروش گرینی بازی کند. ابتدا قرار بود برد پیت (Brad Pitt) در این فیلم بازی کند، البته زمانی که جیمز گری (James Gray) کارگردان Ad Astra «به سوی ستارگان» قصد داشت این فیلم را برای نیوریجنسی بسازد. به تازگی هم سونی در حال توسعه این پروژه با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش اصلی بوده است.

آنتونی روسو درباره فضای این فیلم گفته است:

این فیلم یک رقابت بزرگ بین این دو بازیگر محبوب است، که دو نسخه متفاوت از سازمان ‌سی‌آی‌ای را نشان می‌دهند، اینکه این سازمان چطور می‌تواند باشد، و چه کاری می‌تواند انجام دهد. برای کسانی که طرفدار فیلم Captain America: Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» هستند، این فیلم تقریبا حال و هوایی شبیه آن داستان اما در زندگی واقعی دارد.

برادران روسو به تازگی فیلم اکشن Extraction «استخراج» با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) را برای نتفلیکس تهیه کرده‌اند که به سرعت به پرمخاطب‎ترین فیلم این سرویس استریم تبدیل شد. جو روسو در حال نوشتن دنباله آن فیلم است که دوباره سم هارگریو (Sam Hargrave) کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. برادران روسو همچنین در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت فیلم اقتباسی Exit West با بازی ریز احمد (Riz Ahmed) هستند.

فیلم بعدی برادران روسو Cherry با بازی تام هالند (Tom Holland) در نقش یک سارق جوان با اختلال استرسی پس از آسیب روانی به دلیل حضور در جنگ است. شرکت AGBO متعلق به‌ آن‌ها در حال توسعه سریال مهیج Citadel برای آمازون است که ریچارد مدن (Richard Madden) و پریانکا چوپرا (Priyanka Chopra) در آن حضور دارند. جو و آنتونی روسو همچنین قرار است فیلم لایو اکشن Hercules «هرکول» را برای دیزنی بسازند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.