لوسی لیو نقش اصلی کمدی تازه‌ی ABC خواهد بود

10 July 2020 - 15:30

قسمت آزمایشی کمدی شبکه‌ی ABC که سابقاً با نام (رئیس بازی) «Bossy» شناخته می‌شد، بازیگر نقش اصلی‌اش را پیدا کرد. لوسی لئو (Lucy Liu) در این مجموعه که توسط خالق Better with You یعنی شانا گلدبرگ-میهان (Shana Goldberg-Meehan)، کمپانی‌های CBS Television Studios و ۲۰th Century Fox TV تولید می‌شود نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لئو که اخیراً در Why Women Kill از CBS All Access به ایفای نقش پرداخته است رهبری بازیگران این کمدی محل کاری بدون نام را که در دوران توسعه‌اش با نام Kids Matter Now نیز شناخته می‌شد را بر عهده خواهد داشت.

در این کمدی لئو نقش دوین رئیس جدی و قدرتمند شلتر، یک کمپانی بزرگ و موفق مبلمان مدرن را بازی می‌کند. او قوی و با شکست ناآشنا است. اما وقتی دوین سرپرستی یک بچه را بر عهده می‌گیرد، او برای انجام‌وظیفه‌های والدینی آماده نیست و درحالی‌که برای مادر بودن تلاش می‌کند احساس می‌کند شکست سنگینی خورده است.

این کمدی چند دوربینی توسط تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال (دوستان) «Friends» گلدبرگ-میهان نوشته‌شده است و کریستین گرنون (Christine Gernon) از سیتکام (لال) «Speechless» کارگردانی آن را انجام می‌دهد. لئو یکی از تهیه‌کنندگان سریال خواهد بود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.