سریال Kidding بعد دو فصل کنسل شد

16 July 2020 - 12:00

سریال Kidding با بازی جیم کری (Jim Carrey) بعد از دو فصل توسط Showtime کنسل شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این درام کمدی، ساخته دیو هولستین (Dave Holstein) است که فصل دومش از ماه فوریه در حال پخش بوده است. این سریال دومین همکاری کری و این کارگردان و مایکل گاندری (Michael Gondry)، تهیه کننده اجرایی کار، است.

کری در این سریال نقش مجری تلویزیونی جف پیکلز را بازی می‌کند. فصل دوم لحظاتی بعد از صحنه مهم فصل اول را نشان می‌دهد که جف بعد از کنسل شدن برنامه تلویزیونی‌اش Mr. Pickles’ Puppet Time بعد از سی سال، مجبور می‌شود راهی برای ارتباط گرفتن با طرفدارانش که هنوز به او نیاز دارند، پیدا کند.

این سریال فرانک لنگلا (Frank Langella)، کاترین کینر (Catherine Keener)، جودی گریر (Judy Greer)، کول آلن (Cole Allen)، ژولیت موریس (Juliet Morris) و جاستین کرک (Justin Kirk) هستند و کری، دیو هولستین، مایکل گاندری، مایکل آگویلار (Michael Aguilar)، رابرتو بنابیب (Roberto Benabib)، رافی آدلان (Raffi Adlan)، جیسون بیتمن (Jadon Bateman) و جیم گاراونت (Jim Garavente) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

شبکه Showtime در بیانیه‌ای اظهار داشته:

سریال Kidding بعد از پخش دو فصل از این شبکه کنسل شده است. مفتخریم این سریال تحسین شده و تخیلی را پخش کردیم و از زحمات جیم کری، مایکل گاندری و کل بازیگران و عوامل فیلم تشکر می‌کنیم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.