کامیک‌کان مجازی: اولین کلیپ فصل پنجم Rick and Morty منتشر شد

26 July 2020 - 10:30

در پنل کامیک‌کان شبکه ادالت سویم، اولین کلیپ فصل پنجم سریال Rick and Morty «ریک و مورتی» منتشر شد. کار تولید این کلیپ هنوز به پایان نرسیده، یعنی انیمیشن‌ها هنوز درست انجام نشده و افکت‌های صوتی هنوز روی آن پیاده نشده است، اما قطعا برای طرفداران این سریال جذاب خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این کلیپ، ریک را می‌بینیم که در حال مُردن است و مورتی سعی می‌کند او را از یک سیاره/بُعد نجات دهد. آن‌ها در زمین روی اقیانوس فرود می‌آیند، که ناگهان ترس وجود ریک را فرا می‌گیرد، اینجاست که متوجه می‌شویم ارباب اقیانوس‌ها در واقع دشمن اصلی ریک است که دن هارمون (Dan Harmon) صداپیشگی او را برعهده دارد.

هارمون طی پنل کامیک‌کان این سریال اعلام کرد نوشتن فصل پنجم به پایان رسیده و تولید این فصل از راه دور در حال انجام است. همچنین او و نویسندگان در حال کار روی فصل ششم هستند تا با وجود بحران کرونا، روند تولید را به صورت دورکاری پیش ببرند.

هنوز زمان پخشی برای فصل پنجم مشخص نشده، اما احتمالا پخش آن از اواخر امسال یا اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود. این سریال محبوب پس از پخش سه فصل، برای ۷۰ قسمت دیگر تمدید شد تا هارمون و همکارش جاستین رویلند (Justin Roiland) بهتر بتوانند برای آینده سریال برنامه‌ریزی کنند. ۱۰ تا از این ۷۰ قسمت در فصل چهارم پخش شدند و فقط ۶۰ اپیزود باقی مانده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.