چنینگ تیتوم و اسکوتر براون پروژه لیدی مکبث را تولید می‌کنند

1 August 2020 - 23:00

آمازون استودیوز شجاعت به خرج داده و پروژه بی نام لیدی مکبث را با تهیه کنندگی اسکوتر براون (Scooter Braun) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) می‌سازد. جالب اینجاست که این پروژه موزیکال است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اس جی اینواردز (S. J. Inwards) این فیلم را قلم می‌زند و جان مک‌فیل (John McPhail)، سازنده موزیکال کمدی ترسناک Anna and the Apocalypse آن را کارگردانی می‌کند.

براون، اسکات منسون (Scott Manson) و جیمز شین (James Shin) این موزیکال را از طریق کمپانی SB Projects و تیتوم به همراه رید کرولاین (Reid Caroline)، پیتر کرنان (Peter Kiernan) و مایکل پارتس (Michael Parets) از طریق کمپانی Free Association می‌سازند.

جزئیات مربوط به داستان فیلم مخفی نگه داشته شده اما درباره دختر نوجوانی است که با بُعد اخلاقی خود کشمکش دارد در حالیکه با پیامدهای وحشتناکی از آرزویش مواجه می‌شود.

این فیلم از شخصیت لیدی مکبث، شخصیت برجسته ادبی و اصلی نمایشنامه مکبث نوشته ویلیام شکسپیر الهام گرفته شده است. در این نمایش، مکبث برای پادشاه شدن دست به قتل می‌زند و بخاطر گناهی که مرتکب شده و اعتقاد به پیشگویی جادوگران، دیوانه می‌شود. لیدی مکبث، همسرش کسی است که شوهرش را وارد این قتل و جنگ می‌کند.

پارتس این فیلم را برای Free Association و شین برای SB Projects می‌سازند. اینواردز در حال نوشتن فیلم نامه Her Better Self برای Amblin و Circle of Confusion است و Cursed Pirate Girl را برای نتفلیکس و BOOM اقتباس کرده است.

فیلم Anna and the Apocalypse ساخته مک‌فیل سال ۲۰۱۷ اکران شد و چندین نامزدی بدست آورد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.