جدایی سازندگان سریال انیمیشنی Avatar: The Last Airbender از این پروژه

15 August 2020 - 17:00

مایکل دنت دیمارتینو (Michael Dante DiMartino) و برایان کنیتزکو (Bryan Konietzko)، سازندگان اقتباس لایو اکشن مجموعه انیمیشنی Avatar: The Last Airbender محصول نتفلیکس، از این پروژه خارج شده‌اند. دیمارتینو در نامه‌ای خطاب به طرفداران عنوان کرده: بسیاری از شماها درباره مجموعه لایو اکشن آواتار پرسیدید. باید خدمتتان عرض کنم من دیگر در این پروژه حضور ندارم. ژوئن امسال، بعد از دو سال کار، برایان کنیتزکو و من تصمیم سختی گرفتیم و این پروژه را ترک کردیم. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گرچه نتفلیکس گفته:

باعث افتخار بود که این داستان بازگویی شود و از تیم سازنده‌مان حمایت گردد. متاسفانه برخی چیزها خوب پیش نرفت.

دیمارتینو افزوده:

بعضی اتفاقات اجتناب ناپذیرند. تولیدات تلویزیونی چالش‌برانگیز هستند. رویدادهای پیش‌بینی نشده، رخ می‌دهند. برنامه‌ها باید تغییر کنند. وقتی این چیزها در طول حرفه من رخ دادند، سعی کردم مثل Air Nomad باشم و خودم را با شرایط وفق بدهم. تلاش کردم تا با جریان پیش بروم و به موانع پیش رو توجهی نکنم. اما حتی Air Nomad هم می‌داند زمانش کی از را می‌رسد و باید همه چیز را بگذارد و برود.
چه کسی می‌داند؟ اقتباس لایو اکشن نتفلیکس پتانسیل خیلی خوبی دارد. شاید سریالی باشد که خیلی‌ها از آن لذت ببرند. اما چیزی که از آن مطئنم این است که این پروژه به هرجا برسد، چیزی نیست که برایان و من قصد داشتیم بسازیم.

او همچنین گفته که جدایی‌اش از این پروژه به معنی نقش نداشتن در دنیای آواتار نیست.

این داستان‌ها و شخصیت‌ها برای من مهم هستند و علاقه و هیجان در آواتار و کورا همیشه برای من الهام‌بخش بوده است.

اختلافات سلیقه‌ای در اقتباس از این مجموعه انیمیشنی بین دیمارتینو و کنیتزکو و نتفلیکس و دیگر سازندگان در طول فرایند ساخت در طول دو سال گذشته باعث شده تا این اتفاق بیفتد.

این پروژه همچنان توسط Nickelodeon و دن لین (Dan Lin) و Rideback در حال ساخت است.

سخنگوی شبکه نتفلیکس در بیانیه‌ای گفته:

ما برای مایکل و برایان و داستانی که در مجموعه انیمیشنی آواتار ساختند، احترام خاصی قائلیم. گرچه آن‌ها تصمیم گرفتند از پروژه جدا شوند، ما به تیم سازنده و اقتباس آن‌ها اعتماد داریم.

نتفلیکس سفارش ساخت سریال لایو اکشن و انیمیشنی Avatar: The Last Airbender را در سال ۲۰۱۸ داد. سریال اصلی دیمارتینو و کنیتزکو از فوریه ۲۰۰۵ تا ژوئیه ۲۰۰۸ روی شبکه Nickelodeon رفت و سال ۲۰۰۷ جایزه امی و Peabody Award گرفت. این سریال درباره آنگ و دوستانش است که باید دنیا را از دست Fire Lord Ozai نجات دهند و جنگ مخرب با ملت آتش را پایان بخشند. ۶۱ قسمت از این سریال پخش شد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.