بازیگران تازه‌ی فیلم Wash Me in the River مشخص شدند

9 September 2020 - 10:30

رابرت دنیرو (Robert De Niro)، کُلسُن بیکر ملقب به مشین گان کلی (Colson “Machine Gun Kelly” Baker) و جان مالکوویچ (John Malkovich) به فیلم Wash Me in the River پیوستند. این فیلم درام دومین تجربه کارگردانی رندال امت (Randall Emmett) خواهد بود که به‌تازگی مجدداً تولید فیلم Midnight in the Switchgrass را آغاز کرده است. تولید این فیلم که تنها یک هفته از فیلمبرداری آن باقی مانده ماه مارس گذشته به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود. امت، تولید فیلم Wash Me in the River را در تاریخ ۹ نوامبر (۱۹ آبان) در گرجستان و پورتوریکو آغاز خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Wash Me in the River تبدیل به عنوان داغی در بازار جشنواره فیلم تورنتو شده بود. این اثر یک اکشن-مهیج شبیه No Country for Old Men است که آدام تیلور بارکر (Adam Taylor Barker) فیلم‌نامه‌ی آن را نوشته است؛ داستان این اثر روی یک معتاد در حال درمان تمرکز دارد. او به دنبال گرفتن انتقام از دلال‌هایی است که مسئول فروش موادی هستند که موجب مرگ نامزدش شده‌ است. دو پلیس به‌سختی او را تعقیب می‌کنند.

کواِیوو (Quavo) از گروه میگوس (Migos) در حال مذاکره برای ایفای نقش کایوت در این فیلم است.

کمپانی Emmett/Furla متعلق به امت و جورج فرلا (George Furla) به همراه تیم سالیوان (Tim Sullivan) تهیه‌کنندگی این اثر را انجام می‌دهد. الکس اکرت (Alex Eckert)، نیکولاس دی آنجلو (Nicholas D’Angelo) و لیدیا هال (Lydia Hull) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند.

امت در مورد پیوستن دنیرو به این فیلم گفت:

از همکاری دوباره با باب (کوتاه شده‌ی رابرت) پس از کلی همکاری ازجمله فیلم The Irishman به‌عنوان تهیه‌کننده، خیلی هیجان‌زده هستم. بسیار قدردانم که اکنون از من به‌عنوان یک فیلم‌ساز حمایت می‌کند. کلسن همیشه انتخاب اولم برای ایفای نقش اصلی در این فیلم بوده و جان هم از بچگی اسطوره‌ی من بوده است. داشتن هردوی آن‌ها در کنار باب رویایی است که به حقیقت پیوسته.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.