گرتا لی و روآری اوکانر به فصل دوم The Morning Show پیوستند

13 October 2020 - 15:31

گرتا لی (Greta Lee) و روآری اوکانر (Ruairi O’Connor) به فصل دوم سریال The Morning Show شبکه اپل پیوسته‌اند. این سریال را جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) و ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) تهیه کرده و تولید Media Res است که از ۱۹ اکتبر تولیدش آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لی در نقش استلا باک، رهبر بلند مرواز کمپانی رسانه آنلاین است که برای مخاطب Gen Z برنامه تهیه می‌کند. اوکانر در نقش تای فیتزجرالد بازی کرده که ستاره کاریزمایی یوتیوب است.

لی و اوکانر به ستارگانی همچون انیستون، ویترسپون، استیو کارل (Steve Carell)، بیلی کرادوپ (Billy Crudup)، مارک داپلاس (Mark Duplass)، نستر کربونل (Nestor Carbonell)، بل پاولی (Bel Powley)، کارن پیتمن (Karen Pittman) و دشان تری (Desean Terry) پیوستند.

سریال The Morning Show درباره دنیای اخبار صبحگاهی و زندگی مردمی است که به آمریکا کمک می‌کنند صبح‌ها بیدار شود. این برنامه از نگاه دو زن گفته می‌شود که شغل‌های سخت را در مواجه با مشکلات شخصی و حرفه‌ای شان انجام می‌دهند و به قدرت میان زنان و مردان و زنان و زنان در محل کار می‌پردازد.

علاوه بر کرادوپ که برای بازی در نقش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سریال درام جایزه امی گرفت، انیستون برای بهترین بازیگر نقش اول زن جایزه SAG و کرادوپ جایزه انتخاب منتقدین برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفتند. این درام ۸ جایزه امی گرفته و نامزد بهترین برنامه در بخش جوایز انجمن منتقدین تلویزیون شده است. این سریال نامزد بهترین درام جایزه TV Choice Award شده است.

مایکل النبرگ (Michael Ellenberg) از Media Res به همراه انیستون و کریستین هان (Kristen Hahn) از Echo Films، ویترسپون و لورن نوستادر (Lauren Neustadter) از Hello Sunshine تهیه کنندگان اجرایی و میمی لدر (Mimi Leder) کارگردان چند قسمت از سریال است. این سریال کاری از کری ارین (Kerry Ehrin) است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.