ظاهراً سوپرمن، واندر وومن، فلش، مستر فریز و آنارکی در دنیای The Batman حضور دارند

20 October 2020 - 17:30

همزمان با منتقل شدن تولید فیلم The Batman از انگلستان به شیکاگو، تصاویر تازه‌ای از سر صحنه‌ی فیلم‌برداری این عنوان مورد انتظار مت ریوز (Matt Reeves) کارگردان منتشرشده‌اند که به نظر مهر تأییدی بر حضور شخصیت‌های مختلفی از دنیای داستان‌های مصور انتشارات DC هستند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در برخی از این تصاویر اشخاصی حضور دارند که لباس شخصیت‌های سوپرمن و واندر وومن را بر تن کرده‌اند و به گفته‌ی منابعی که این تصاویر را منتشر کرده‌اند، این اشخاص فقط مردم عادی که معمولاً بر سر صحنه‌های فیلم‌برداری حاضر می‌شوند نبوده‌اند بلکه میان افراد حاضر در سیاهی‌لشکر جای داشته‌اند. آن‌طور که از این تصاویر پیداست ظاهراً سکانسی با محوریت یک میهمانی هالووین در شهر گاتهام وجود دارد و این افراد سیاهی‌لشکر این میهمانی هستند. پوشیدن لباس چنین شخصیت‌هایی در یک میهمانی هالووین در شهر گاتهام بتمن مت ریوز تأیید می‌کند که این شخصیت‌ها در دنیای این فیلم حضور دارند.

همچنین در تصویر دیگری اشاراتی به شخصیت‌های فلش، مستر فریز و آنارکی شده است.

همان‌طور که در تصویر مشخص است، در بالای لوگوی فلش عبارت “Destroy GothCorp” ذکرشده است. شرکت GothCorp درواقع محلی بود که ویکتور فرایز در آن کار می‌کرد و آنجا بود که برای نجات همسر بیمارش اشعه‌ی منجمدکننده را اختراع کرد. این شرکت ابتدا در Batman: The Animated Series معرفی شد و سپس به کامیک‌ها و بازی‌های ویدیویی بتمن نیز وارد شد. مدیرعامل این کمپانی فریس بویل درواقع کسی است که مستر فریز او را مسئول مرگ همسرش نورا و زندگی ابدی‌اش درون یک لباس سرمازا می‌داند. عبارت مذکور که به معنای “گات‌کورپ را نابود کنید” می‌تواند حاکی از تمایل مستر فریز برای گرفتن انتقام باشد.

نکته‌ی دیگری که در این پوستر وجود دارد، حرف A در بالای آن است که اشاره به خبیثی به نام آنارکی دارد.

و البته تصویر دیگری نیز وجود دارد که ظاهراً مشخص می‌کند وقایع فیلم The Batman در سال ۲۰۱۹ رخ می‌دهند.

همان‌طور که از تصویر معلوم است، شاهد یک مجوز تاکسی در شهر گاتهام هستیم که برای سال ۲۰۱۹ صادرشده است.

فیلم بتمن با حضور رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در این نقش، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش سلینا کایل، پل دانو (Paul Dano) در نقش ادوارد نشتون، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش جیم گردون، جان تورتورو (John Turturro) در نقش کاماین فالکونی، پیتر سارزگارد (Peter Sarsgaard) در نقش دادستان گاتهام گیل کولسن، جیمی لاسون (Jayme Lawson) در نقش نامزد انتخابات شهرداری بلا ریل، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد، کالین فارل (Colin Farrell) در نقش آزوالد کابلپات ساخته می‌شود. دوقلوهای مکس (Max) و چارلی کارور (Charlie Carver) نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.

 طی نشست DC FanDome مت ریوز که از نویسندگان فیلم‌نامه‌ی فیلم نیز در کنار پیر کریگ (Peter Craig) هست، تأیید کرد که این عنوان بر دومین سال فعالیت بروس وین به‌عنوان بتمن تمرکز خواهد داشت. همچنین والتر هامادا (Walter Hamada) نیز گفته بود که فیلم در دنیای متفاوتی از دنیای DCEU و شخصیت‌های فیلم Justice League جریان دارد. ریوز فاش کرده بود که فیلم داستانی کارآگاهی است که یک سری از قتل‌ها را دنبال می‌کند و این جنایات رازهایی را از تاریخ فساد در گاتهام فاش خواهند کرد که با خانواده‌ی بروس مرتبط هستند.

ریوز و دیلان کلارک (Dylan Clark) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند؛ همچنین سایمون امانوئل (Simon Emanuel)، مایکل اوسلان (Michael E. Uslan)، والتر هامادا و شانتال نونگ وو (Chantal Nong Vo) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند.

The Batman در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.