کوئینتسا سویندل ایفاگر نقش Cyclone در Black Adam خواهد بود

15 December 2020 - 19:30
Quintessa Swindell

کوئینتسا سویندل (Quintessa Swindell) به جمع بازیگران فیلم Black Adam با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) محصولی از کمپانی‌های New Line و DC که تولید آن از اوایل سال بعد در جورجیا آغاز خواهد شد، پیوست. سویندل ایفاگر نقش ماکسین هانکل ملقب به سایکلون خواهد بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سایکلون عضو کوچکی از جامعه‌ی عدالت با قدرت دست‌کاری باد و صدا است. پیش از سویندل، آلدیس هاج (Aldis Hodge) در نقش هاکمن و نوآ سنتینئو (Noah Centineo) در نقش اتم اسمشر که هردو از اعضای جامعه‌ی عدالت هستند برای حضور در این فیلم تأیید شده بودند. سارا شاهی (Sarah Shahi) نیز از دیگر بازیگران این فیلم است.

Black Adam

سویندل در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فصل چهارم سریال In Treatment محصولی از HBO با حضور اوزو آدوبا (Uzo Aduba) است. از دیگر آثار او می‌توان به سریال Trinkets محصول Netflix و Euphoria دیگر محصول HBO اشاره کرد. او به‌زودی در فیلم Voyagers به کارگردانی نیل برگر (Neil Burger) و در مقابل کالین فارل (Colin Farrell) و تای شریدان (Tye Sheridan) که توسط کمپانی Lionsgate تولید می‌شود، دیده خواهد شد.

ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) که کارگردانی دیگر فیلم جانسون با بازی امیلی بلانت (Emily Blunt) یعنی Jungle Cruise متعلق به کمپانی Disney را انجام داده است، سکان هدایت فیلم Black Adam را نیز در دست خواهد داشت. جانسون، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هایرام گارسیا (Hiram Garcia) از Seven Bucks Productions به همراه بو فلین (Beau Flynn) از FlynnPictureCo تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. این تیم اخیراً در فیلم Jungle Cruise که در تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ (۸ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد، با یکدیگر همکاری کرده‌اند. اسکات شلدون (Scott Sheldon) از FlynnPictureCo تهیه‌کنندگی اجرایی Black Adam را بر عهده دارد. روری هینز (Rory Haines) و سهراب نوشیروانی (Sohrab Noshirvani) نویسندگان آخرین نسخه‌ی فیلم‌نامه‌ی فیلم هستند. آدام استیکیل (Adam Sztykiel) نویسنده‌ی نسخه‌ی قبلی فیلم‌نامه است.

از دیگر آثار پیشِ روی جانسون می‌توان به فیلم مورد انتظار Red Notice با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گل گدوت (Gal Gadot) اشاره کرد که قرار است در سال میلادی پیشِ رو به پخش برسد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.