تریلر فصل دهم سریال Doctor Who منتشر شد

26 December 2016 - 22:30

از آنجایی که فصل جدیدی از این سریال در سال ۲۰۱۶ میلادی پخش نشد، طبیعی است که طرفداران این مجموعه‌ی قدیمی سوالات زیادی درباره‌ی اتفاقات فصل آینده داشته باشند. اکنون تریلری از فصل دهم سریال Doctor Who «دکتر هو» منتشر شده است که می‌تواند برای طرفداران این سری بسیار اهمیت داشته باشد. برای مشاهده تریلر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تریلر این فیلم در واقع به همراه قسمت ویژه مخصوص کریسمس (‘The Return of Doctor Mysterio’) که اخیراً پخش شده، منتشر شده است. این تریلر بیشتر در رابطه با شخصیت Bill Potts (با بازی پرل مکی) است. البته، در این تریلر شاهد بازگشت شخصیت محبوبی همچون Nardole (با بازی مت لوکاس) نیز هستیم.

همچنین در گذشته اعلام شده بود که در این فصل شخصیت‌ Missy (با بازی میشل گومز) بازخواهد گشت و علاوه بر این، ستاره‌ی سریال Jekyll & Hyde یعنی استفانی هایم (Stephanie Hyam) هم در این قسمت حضور خواهد داشت. پرل مکی ( Pearl Mackie) هم در این فصل با بازی در نقش Bill، به مجموعه اضافه شده است. شما می‌توانید نخستین تریلر فصل دهم این سریال را در پایین مشاهده کنید.

 دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

نخستین فصل سریال Doctor Who «دکتر هو» در سال ۱۹۶۳ میلادی منتشر شد و تا سال ۱۹۸۹ پخش آن ادامه یافت. پس از وقفه‌ای چند ساله، در سال ۲۰۰۵ سری جدید این مجموعه شروع به پخش شد. حال قرار است دهمین فصل از سری جدید این مجموعه در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ از شبکه‌ی BBC پخش شود.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.